du genomborrar mig

Du kom och smekte mina ögon med din vackra varma blick och fast än det var allt jag vill, så sa jag att du inte fick jag ville ha ett färdigt fasit jag ville komma under fund men när du kysste mina tvivel försvann dom i samma stund du genomborrar mig med dina ord som små orkaner du genomborrar mig med dina livstidslånga planer med dina ja och dina nej mm du genomborrar mig när du andas i mitt öra när du smakar på min hud när du kallar mig för älskling då finns det inga andra ljud då är det du och jag mot världen men där vi står är isen svag du håller hårt i mina händer och släpper du så faller jag du genomborrar mig med dina ord som små orkaner du genomborrar mig med dina livstids långa planer med dina ja och dina nej mm du genomborrar mig du kom och smekte mina ögon med din vackra varma blick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0