Together we've done so much fun shit in our days, I remember the half

Midsommar har firats och säkert mycket annat har hänt, men det kommer jag inte ihåg just nu. Jag jobbar ju inte så mycket just nu, utan det är mest pojkväns-chill i en soffa framför en serie med färska bär, kompispromenader runt kungsholmen, dejt-planerande med friends och så vidare. Midsommar iaf, blev muchos bra, men jag var stört trött av att ha sovit kanske tre timmar den natten, vilket förstörde en del. Annars så vare awesome med det godaste rosevinet jag någonsin druckit, massa timmar glassandes i solen, snaps visor utan snaps (???), maaaassa kubbspelande och som vanligt, sång till Hoffmaestro och liknande allälskade band.
 
Nu drar jag ut och möter Krille igen, tråkigt att va själv. SO LONG
 
 

om ensammast är starkast, var jag starkare förut.

idag sov jag och hjärtat ut, sen åt vi mys frukost, gosade i sängen framför Hemlock Grove, vi båda sa att vi kunde ligga så förevigt, men sen drog vi oss ut och promenerade längs sveavägen.

sen åkte jag hem och nu regnar det så jag myser u sängen med favvosgrejerna. snart middag med gymnasiekompisarna, dom e ju bara för goa, längesen man såg dom.








the world will break your heart ten ways to sunday

woopido, inatt sov jag hos mr. loverboy, vi åt jordgubbar, myste under en ny filt han fick i studentpresent och kraaaaamadeees. att krama honom är det bästa jag vet. seriöst alltså.
 
 

I just wanna feel this moment

Har en sån glasklar bild på näthinnan från Krilles studentutgång, vi alla står i en ring mitt på dansgolvet, musiken är hög, röken ligger tät runt omkring oss, luften är varm och klockan är kanske 2, sista timmen all in liksom. Den där låten "I just wanna feel this moment" spelas och jag känner bara att fan vad detta ögonblick känns. Vissa ögonblick känns helt enkelt lite mer än andra.
 

And I just wanna sink into your crazy laughter, In the zone where the beat is un-controlled.

MIN ÄLSKLING TOG STUDENTEN I ONSDAGS! Underbar jävla dag vart det, strålande sol från morgon till kväll, dem bästa människorna, presentöppning och han hade världens största leende, skriksång på tunnelbanan, skålande på DAAM och sen en himlans massa dans.
 
Idag har jag sista tentan sen ska vi göra om allt detta på Jessicas mottagning!
 

RSS 2.0