glad halloween mina sötnosar!


One minute it’s love and suddenly it’s like a battlefield.

Håll mig hårt
En sista gång
Säg mitt namn

Det känns som 1000 nålar
Jag går på krossat glas
Vi fann alla sätt att älska
Men ingen väg tillbaks

Älskling, ljug, gör vad du kan
Se på mig, som du gjorde då
När jag var allt som du litade på


megan fox



Lite mainstream, men Megan Fox är ju skitsnygg.
Den här outfiten också, och hennes hår.

feeling good

Såhär tillbringades torsdagskvällen, med de allra finaste jag vet
Satt hemma hos anna och hade allsång till Im yours, underbart.











Aint no sunshine when she's gone



Sitter hemma hos älskling, har precis lagat lite mat med honom.
Pasta och pesto är typ det godaste som finns.
Jag blev sugen på att se Michael Jacksons "This is it", sitter nämligen och lyssnar på hans låtar. Mucho gusto som man säger!
Kanske gör det i helgen, om det inte blir fest. Vi får se.

girls just wanna have fun



Jag saknar faktiskt det här litegrann.
Att gå i åttan och veta vart man har alla.
Liksom, det var alltid vi tre.
Det är det fortfarande, men det var en annan grej när vi gick i samma klass.
Vi hade alltid så jävla kul.
Här hade vi precis fått MVG i hemkunskap alla tre, och var sådär löjligt glada.
Jag har aldrig varit bra på förändringar, nej det har jag faktiskt inte.

afternoonfun



Igår hade jag världens bästa åttamånaders-dag.
Vaknade vid ett och åt nudlar med älskling, sen gick vi på bio och såg en riktigt tjej-kärleks-film (500 days of Summer), sen åkte vi hem till mig och åt hamburgare.
Sen såg vi massa filmer i min säng och myste med ett kilo godis.
Kan inte bli bättre än så.

We can remember swimming in December



Den här låten spelades hela min sommar.
Det är något speciellt med den jag inte kan sätta fingret på.
Har jag nämnt att jag fortfarande saknar sommaren?
Sjukt att man inte bara kan lägga dom där dagarna bakom sig, men jag påminns hela tiden.
Hösten är nog inte min årstid, trots allt.


I can't do well when I think you're gonna leave but I know I try
Are you gonna leave me now
Can't you be believin' now


Fjortis

Tjuuu

jahh blev dåh tvingaaawd att gästblowwga här lite sööwtizzahr§§! huuur har ni deeeehh? jah har det suuuppwweeeerrrrrrr iafff, men nuw ska jah o älsklin linn gå o mywa lite framför tvvvvnn!! PÖSS

- EllioT


8 månader

Alla behöver någon som lägger armen om henne, någon som pussar henne på pannan när hon sover. Någon som torkar bort alla tårar och berättar hur mycket han tycker om henne, hur fin och bra hon är. Alla behöver den där killen som inte går att ersätta med någon annan.
Jag har hittat honom. Och han har varit min i åtta månder idag.
Du är det bästa som hänt mig.




Baby, I broke them all for you



tycker låten är så himla fin.
och grey's anatomy är bäst.

vet inte hur många gånger jag gråtit till det, alla avsnitt är så.. ja, underbara.

nothing's gonna stop me now



söt tröja, give it to me?

because of you

Jag är rädd, men jag säger det inte så ofta. Jag är lite rädd, för jag vet att du kan såra mig, det är det jobbiga. Jag gillar inte att vara såhär nära någon, men jag älskar det. Du är mitt allt och jag hatar det, du har allt du behöver för att göra mig så himla ledsen. Jag säger inte att du kommer göra det, men jag är rädd.


the sweetest sadness in your eyes

och jag går med dig överallt
i sommarsol och vinterkallt
när tankarna tar över allt
jag går med dig överallt

melissa horn - till hiva

if you asked me if i love him, i'd lie

Fyfan vad skönt det är med lov mina vänner, helt awesome.
Idag är planeran stan igen och sen får man se vad som händer.
Åkte tunnelbana hela kvällen igår, sen mys hos älskling.

bjussar på bild från helgen på mig och bästa anna


You're the reason I love losing sleep.

Tjenare alla sötnosar!
Vilken dag, vaknade halv tio. Sprang sen runt i stan med Ellie och syrran för att hitta kläder till dom, vilket jobb alltså. Är helt slut nu, ska chilla med nya SOLO och bara sitta här ett tag. Det låter bra. Det är väl sånt lov är till för?


om hösten hittar hit igen, då lever vi för sommaren.


you don't know what you got until it's gone

Jag vill inte veta hur det känns utan dig. Jag kan inte ens komma ihåg att det någonsin varit jag, inte vi. Att du en gång inte fanns där och delade allt med mig.

Jag skulle sakna dig när något bra händer, för du är den första jag vill berätta det för och dela det med. Jag skulle sakna dig när något är jobbigt, för du är den som alltid förstår och kan trösta. Jag skulle sakna dig när jag gråter, för du är den som alltid kan pussa bort mina tårar. Du bryr dig. Vad som än har hänt.
Jag skulle sakna dig hela tiden, men mest av allt när jag ligger där i min tomma säng och tänker på allt vi har gjort tillsammans. Hur det har varit de bästa tiderna i mitt liv, det bästa som någonsin hänt mig.



du sätter höstsolen i eld



Varför lyssnar jag på Kent? Dom är inte ens bra.
Eller jag har aldrig tyckt det iaf, tills nu.
Vissa låtar är sådär hjärtskärande att det verkligen känns.
På riktigt. Det är inte mycket som känns på riktigt på hösten.


nu ligger bilder överallt
där gamla ansikten är unga
och jag har letat som besatt
efter känslor som är försvunna

sunset and car crashes

Jag klarar inte av att vara själv nu för tiden, det är så himla jobbigt. Tror det är för att man måste möta sig själv på ett annat sätt när man är själv, jag kan inte göra det. Vill inte känna mig såhär kall och ensam längre, måste nog ringa älskling sen. Att allting kan kännas så mycket bättre bara för att man är två. Märkligt.

DET HAR HUNNIT BLI OKTOBER NU FRYSER GRÄSET OCH GÅR AV OCH JAG HATAR ALLT SOM BÖJS OCH GÅR AV.

Kan inte fatta att det snart är jul, kan inte fatta att det bara kommer bli mörkare ute. Jag brukade gilla hösten lite, men nu är det bara obehagligt. Det är rätt ord faktiskt, jag förstår inte vad som händer, är fortfarande kvar i sommar sol och tunna kläder.
Nej men idag är nog ingen bra dag helt enkelt.






And I’m terrified but I’m not leaving

Nu har jag vaknat, fryser och sitter inkrypen i darlings täcke.
Gårdagskvällen var lyckad faktiskt, träffade massa roligt folk.
Lite spårat och lite blött, men sånt får man ta!


But when I'm way up here, It's crystal clear



Värsta nostalgi kicken, Aladdin är nog min absoluta Disneyfilm. Någonsin.

I can show you the world
Shining, shimmering, splendid
Tell me, princess, now when did
You last let your heart decide?

autum

"jag har absolut inga planer förutom att göra det här lovet till det bästa höstlovet någonsin!"

Haha, Felicia gumman du är för söt.
Jag saknar dig ju, vi har inte träffats på år.

ge mig lite mer

Tog precis en dush, riktigt skönt.
Ikväll blir det partyparty igen, den här gången hemma hos Philip!
Än så länge har höstlovet börjat bra om man säger så.

Jag har också kommit på hur mycket jag älskar Sailor Moon.
Det var ju så himla kul, ellerhur?



i'm still human

Sitter här och dricker päronsaft, så himla skönt med lov.
Inga planer ännu, men får se vad som händer.
Inatt sov bästa Anna och älsklingen hos mig, det blev en ganska wild night igår på maskerad med Annas skola.
Slutade på burger king, som det ska alltså.


some things will never change

 

såhär ser en trött men glad linn ut.
sexiga hörlurar också.
sitter nämligen i skolan, men om bara några timmar är den en hel veckas lov!
woho, who told you life sucks?
nej men seriöst, nu ska jag analysera Tupacs video Changes.
roligt faktiskt, hörs sen!

i never knew

Jag skulle vilja att en riktigt sjukt bra författare, en sån som kunde förklara känslor (typ som håkan hellström) hoppade in i min kropp, skrev om precis hur jag är, hur jag känner och sen lästa upp det för mig. Skulle va great alltså.

Nu är det sängdags, way för sent. Puss.

i wanna play a game





DAMN VILKA SNYGGA BILDER JAG HITTADE!
lovely. nu ska jag mysa med saw (en klassiker) & sötnos i sängen, hörs sen!

just pull the trigger

Har inte haft en ända chans till att skriva idag.
Nu är min första lediga stund sen 8 imorse.
Har haft nån jobbigt "uppdragsdag" i skolan, sprungit runt och fotat saker i hela stan. Trött i benen alltså.

Nu ska jag äta lasagne och sen hem till älskling.
Lyssnar på Rihannas nya singel, bra faktiskt.

Önskar att jag var lika glad och snygg som Vanessa just nu, men det är jag verkligen inte.
Höstlov har nog aldrig suttit så bra som nu alltså, thanks god.

crystal castles



Ibland tror jag det krävs att man är ifrån en person ett tag, för att verkligen förstå hur mycket man verkligen behöver den i sitt liv. Det är så lätt att allting blir på rutin och man uppsattar inte varandra lika mycket.

jag berättar för dig om ett hus av glas

Vill ni höra en söt låt?
Klart ni vill

klicka här

the ugly truth

Ikväll blir det bio med huney!
Vi ska se the ugly truth, vare sig han vill eller inte.
Nej så taskig är jag faktiskt inte, jag frågade snällt.

Nån som sett, är den okey?


black



Kolla på dem!
Olagligt snygga, eller vad säger ni?
Jag har ju trots allt (som hälften av den här världen) också en lite crush på Chuck Bass.

godnatt världen!


för att du finns

för att ditt hår är så mjukt och luktar så gott och för att du säger så fina saker till mig att jag blir alldeles tårögd.
för att du alltid finns där bredvid mig när jag vaknar mitt i natten av en läskig mardröm och behöver någon att krama. för att du ibland blir så exalterad och lycklig för småsaker, som ett barn på julafton nästan och för att du ger mig kanske världens bästa massager utan att jag ens behöver fråga.




It's easy to fall apart completely.

Dom frågorna som är värst att fråga, är nog dom som vi redan vet svaret på själva. Innerst inne.


Up 365, 24/7, 'cause real gangsta-ass niggas don't sleep.

Vinterdepression eller vad det nu kallas, är fan inge roligt. Man tappar lusten för allting, det känns som man är i nått slags grått, kallt skal.
Kom hem idag, utmattad efter en allt för lång helvetesdag (8.00 till 16.30), la mig på sängen utan att klä av mig, ringde älsklingen och nästan grät av trötthet. På riktigt alltså. Allting kändes bara helt åt helvete. Ren utmattning liksom. Orkade inte ens sätta mig vid datan eller nånting.
Sen fick jag lite nudlar i magen och en kopp kaffe, och då kändes allt såklart en aning bättre.
Är så himla sugen på chai-latte. Känns skönt att veta att vad jag än gör här i livet kommer det inte bli lika underbart som chai-latte.

Och nu börjar min fot somna, herregud, det här blir ju bara värre och värre. Borde resa på arslet och gå och äta eller nått, har inget bättre för mig. Sen planerar jag att inte röra mig mer den här kvällen, det blir alldeles för mycket för mig. Höhö. Vilken jävla whiner jag är.

Up 365, 24/7, 'cause real gangsta-ass niggas don't sleep.

Vinterdepression eller vad det nu kallas, är fan inge roligt. Man tappar lusten för allting, det känns som man är i nått slags grått, kallt skal.
Kom hem idag, utmattad efter en allt för lång dag (8.00 till 16.30), la mig på sängen, ringde älskling och nästan grät av trötthet. Allting kändes bara helt åt helvete. Ren utmattning liksom. Orkade inte ens sätta mig vid datan eller nånting.
Sen fick jag lite nudlar i magen och en kopp kaffe, och då kändes allt såklart en aning bättre.
Är så himla sugen på chai-latte. Känns skönt att veta att vad jag än gör här i livet kommer det inte bli lika underbart som chai-latte.

Och nu börjar min fot somna, herregud, det här blir ju bara värre och värre. Borde resa på arslet och gå och äta eller nått, har inget bättre för mig. Sen planerar jag att inte röra mig mer den här kvällen, det blir alldeles för mycket för mig. Höhö.

för en lång, lång tid







<3
If you had three you’d give me two,
there aint no other friend like you.

it's only a matter of time before we all burn

Jag har inget liv, orkar inte göra några läxor.
Alla är till veckan efter lovet, helt åt helvete.
Tänkte typ måla om mina naglar eller kolla onödiga saker på datan istället, ungefär så intressant kommer den här kvällen bli.




mitt hjärta är ditt att förstöra

Det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde mig i natten.
Men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd,
ingen känner mig
så väl som du.
Jag skulle fastna i min ensamhet igen,
om du lämnade mig nu.

Lars Winnerbäck är ganska grym ibland.
Just nu sitter jag i skolan, skriver och äter chokladboll.
Ska ha matte, sen sätta mig på t-banan hem till vasastan.
Hörs då.

Alla har en. En sån där som vägrar att släppa taget, som man själv vägrar att släppa taget om.



Jag vet inte varför, men efter nästan 8 saknar jag honom fortfarande när han inte är hos mig.
Jag kan vara så jävla trött och irriterad på honom ibland, men när dom här kvällarna utan honom kommer, det är som om nått går sönder i mig.

Det är tomheten som känns. Tystnaden. Den är inte skön.
Och jag vet, imorrn kommer jag få sova med hans andedräkt i nacken igen, det är det som får mig att fortsätta.

Det som också förvirrar mig är hur livet kan vara så upp och ner, från minut till minut.
Ena minuten ligger jag i en stor dubbelsäng och äter popcorn och skrattar med lillasyster.
Andra sitter jag ensam på en stol, ensam i mitt kalla rum.
Ja, det är konstigt.

the spaces between my fingers are right where yours fit perfectly.

Vet ni vad jag tror gör mest ont? Känslan av att bli utbytt. Att veta att vad du än gjorde, så var det inte nog. Det räckte inte. Och hur mycket du än försöker att fånga hans hjärta igen, så verkar det inte gå.
Det slutar med att du tänker att du aldrig kommer bli riktigt bra nog för någon, och det där lilla såret sitter alltid kvar i hjärtat.

Nu är det lika långt till stjärnorna som stjärnorna till dig

Bad älsklingen hämta lite godis,
och kolla vad han kommer med.
Haha, för sötnosigt.



I thought I could imagine how much this would hurt, but I was wrong.

Kom precis hem från skolan, tog en lite runda i stan efteråt eftersom jag sluta så tidigt
Hittade lite söta saker, bland annat underkläder och en svart stickad kofta
Gick också in på en second hand butik som hade utförsäljning. Har aldrig varit bra på att shoppa second hand, men någon gång måste det ju börjas. En tröja följde iaf med hem.

Nu ska jag ladda in bilderna från kameran, show you later!

another story



Riktigt snygg kjol

Eller vad tycker ni, hissa eller dissa paljettmodet?

måndag

Sitter i skolan med kära Natalia, har engelska.
Vi har inte gjort nånting den här lektionen, fan då.

Bild tagen hemma hos E för några helger sen.


maybe i should give up, give in

sitter vid en öppen balkong dörr hemma hos darling.
tänker för mycket. känner för lite.
det blir alltid så på hösten.
man känner inte riktigt.

nu ska jag krypa ner i den varma sängen, hoppas ni har det undarbart.


melt my heart to stone

Jag tror inte du vet vad riktig smärta är den där som inte går att förklara. Den kommer bara när du förlorat någon du älskar mer än dig själv, för jag tvivlar på att du har låtit någon komma så nära. Jag tror inte du vågat älska någon så mycket.



it's sad


when the lights go out



Jag dör lite av den här låten
Och han har ju det där lilla extra den där Pete Doherty

What am I suppose to do now

Var ute i regnet nyss och träffde Anna, mysigt som alltid.
Härligt det kommer bli med höstlov nästa vecka, can't wait.
Nu ska jag äta med älskling, sen blir det ensam mamma söker!
Yes, jag är en nörd.

sometimes love comes around



At the end of the day faith is a funny thing.
It turns up when you don't really expect it.
It's like one day you realize that the fairytale may be slightly different than you dreamed.
The castle, well, it may not be a castle.
And it's not so important happy ever after, just that it's happy right now.
See, once in a while, once in a blue moon, people will surprise you.
And once in a while people may even take your breath away.

let me whisper in your ear

Älskling var duktig igår, han räddade min kväll.
How cute?



This beat is sick

Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar hösten eller inte. Jodå, det är lite mysigt med löven och allt sånt, Allt får så himla fina färger, men blir ändå så grått. Men det är lite för kallt ibland. Och mörkt, framför allt. Det är det värsta. Ibland vill jag bara tillbaka till sommaren, 30 grader och tunna kläder, man var så glad då. Det var bäst. I miss it.

It's a small crime, and I've got no excuse



Inspiration såhär på natten
Ge mig skorna, snälla

Absofuckin'lutely

Sitter och kollar runt lite på internet, hittar den här bilden. Så himla snygg!
Kolla naglarna bara, love it.
Örhängena och ögonfransarna är ju inte helt fel dom heller.
Men som sagt, barnvakt en lördagskväll gör jag nog inte om i första taget.


baby try not to fight the feelings tonight

Och jag undrar vad du tycker om mig nu
Har du förändrats?
Jag dricker ur vad som helst nu
Och alla har nåt att bekänna
Och alla vill att jag ska lyssna
Men inget här är heligt mer, inte som när
jag försökte få dig att le

Jag tänker aldrig på dig
Det är bara ikväll


årets blogg

Grattis till Foki som vann årets blogg på Blog Awards!


come closer

Är nu hos kusinerna och barnvaktar, wiho.
Kollar på film och ska snart fixa lasagne!
Hoppas ni har en bra lördagskväll.


you give me something

fan vad jag saknar sommaren


te amo

Jag älskar sättet han äter kex på så att det smular alldeles för mycket.
När vi äter nudlar från samma skål och han vill att vi ska göra som lady & lufsen.
Hur han alltid lägger armen om mig när vi går ute bland folk och känner på mina naglar.
Jag älskar hur han på morgonen, hur trött han än är, alltid drar mig intill sig och ger mig världens bästa morgonkram.

Den där blicken han får när vi pratar om något seriöst för en gångs skull.
Samtidigt som jag aldrig har träffat nån som får mig att skratta som han, åt något helt löjligt.

Jag älskar hur han alltid börjar smeta glass på mig varje gång han äter och jag blir sådär låtsas arg och bara måste skrika lite tjejigt. Bara för att. Egentligen älskar jag det.

I've got a feeling

Hejsan sötisar!
Kvällen började dåligt, eftersom vi blev utslängda från en fest, men så kan det gå.
Men en blev det roligt, vi drog hem några till Elliot. Det var ganska vilt där ett tag!

Idag ska jag dock sitta barnvakt åt mina kusiner, jippie.
Nej men det funkar, tar med mig älskling.

Nu är jag så jävla hungrig, ska äta nånting.
Ha en fin dag!

you are the girl that i've been dreaming of

Ikväll blir det maskerad! Kul när man upptäcker saker såhär i sista sekunden, ska möta upp söta Natalia sen & snart kommer älskling.

Ha bästa fredagskvällen folk, här kommer pepp musik!


vaknar intill dig med spritsmak i munnen

Jag kommer alltid in i någon slags svensk-musik-period såhär på höstterminen Förra året var det barabarabara Håkan Hellström. Han är bäst. Försent för edelweiss, hela jävla skivan är otroligt mega fantastisk. Han går inte att förklara den mannen, han sätter ord på ens känslor.
Just nu är jag väldigt inne på Lars Winnerbäck, Melissa Horn, Markus Krunegård och Lasse Lindh. Men musiken är så mysig. Ja, mysig är rätt ord. Men samtidigt känslosam. Jag älskar den.

watcha say?


Snart är det fredagsmys

Idag regnar det.
Det var helt grått utanför fönstret när jag vaknade.
Sov i en jättestor säng med min lilla älskling, så himla skönt.

Nu sitter jag här med matilda, vi har datakunskap.
Hade tänkt sno en liten data och ta lite bilder, men det gick inte som vi ville, vi fick varsin stor data. Life is hard.
Ni får helt enkelt klara er utan bilder. Så nu sitter vi här och muppar oss, snart får man gå hem och ha freeeedagsmys! 

Ikväll hoppas jag på lite fest, vore roligt.

allt jag har väntat på krymper på nära håll

Förändringar är bland det värsta jag vet. Stora förändringar.
Att människor glider ifrån varandra, som en gång varit så tighta,
är det värsta jag vet.
Det är så svårt att förstå.
Det som en gång betydde så mycket, kan helt plötsligt krympa till ingenting.
Man vill så mycket, men kan inte.



I've never been this nasty



Är fortfarande med Cassie.
Har precis käkat, hittade den här bilden.
Lovely skor!

Tack för kommentarerna, blir så glad.

there are some things I have lost that I will never get back.


snart 15 år tillsammans, love you

Sitter här med Cassie, my best friend ända sen dagis.
Vi hade tänkt slinga mitt hår, men det blev inte av.
Slutade med att vi satt i köket och åt mackor & drack saft, som vanligt då.
Nu sitter hon här och kommenterar allt jag skriver, måste ge henne lite uppmärksamhet nu.
Later!



baby I broke them all for you

"jag älskar dig" är ganska slitet men ändå väldigt det största hela tiden. När man säger det med den där tunna darrande rösten är det ju det största.

- Håkan Hellström.
Han är otrolig.


been up all night, staring at you, wondering what's on your mind.

hittade en liten text på min gamla blogg, som jag skrev i sommras.
tänkte tillbaka på hur underbart allt hade varit.
och kom på att fan, vad jag saknar sommaren.

"Igår var sista gången jag gjorde mycket denhär sommaren. Sista gången jag gick ut klockan elva utan att veta vart jag var på väg, sista gången jag gick roslagsgatan fram och det var riktigt sådär halvljummet i luften. Sista gången jag öppnade mitt fönster och satt där och tittade ut över innergården, som inte var riktigt mörk, bara sommarmörk. Sista gången jag satt klockan två med Ellie i köket och åt kycklingnudlar. Sista gången vi vaknar upp och jag får världens tröttaste, mysigaste morronpuss av älskling. Sista gången man inte har nån aning om hur man ska spendera dagen.
"

i can not wake up in the morning, without you on my mind

Kollade precis på The Hills, herregud vad bra det är. Dom lever verkligen drömlivet.
Makes me wanna move to LA!



Bild från E's balkong idag. Riktigt fint väder för att vara oktober faktiskt. Tänk hur fort det ändras. Frös inte alls just då.
Dagens outfit var alltså en enkel svart klänning och strumpisar bara, haha!



Kolla vilken fin bild jag tog, 2 timmar senare från samma balkong.
Älskar solnedgången.

jag är en vampyr

Tjoho, nu bär det av hem till mig, ut i kylan!
Fast det var värre igår, idag står man ju nästan ut.
Bara inte mer snö just nu, i December tack.



damn your so sexy bitch

Hejsan! Åh, nu är jag äntligen hemma hos älskling efter en jobbig dag i skolan. Eller, jobbig och jobbig, typ 3 lektioner. Men en var gympa, handboll är inte kul alltså.
Nu kommer han in med massa godis, lägger in bilder sen! Puss

Visst känns det fint att va vid liv, en dag till?



Nu ska jag försöka hoppa i säng.
Det är en ny dag imorgon också.
Ha det fint gullungar!

there once was a little girl

"I've realized that when I'm with you, the world goes away; when you look at me with your amazing eyes, I could stay with you forever; & that every time we're talking, I constantly have a smile on my face"

förlåt att jag är en bitch ibland. du är världens bästa.

If you don't feel the way I do it don't matter, cause, I'll never know how you feel

I think love will come towards me
like a warm summerbreeze
I got my head among the clouds
and I will never be free
I'll spend
many nights alone
I know
I know
Cause I have and I will.

summerbreeze

She'd do anything to sparkle in his eyes

Alltså what's up med sverige?
Det ska inte vara vinter nu.
Inte så kallt att man inte kan va ute i strumpbyxor utan att dö.
Aja, ska hoppa i ett varmt bad och värma upp mig snart.
Först ringa älskling lite.

Den som köper den här tröjan till mig får en puss.


I heard love is blind

En liten dagens outfit som Noelle envisades med att ta i skolan, haha.
Ignorera ansiktsuttrycket..


confessions

LYSSNA

här har ni några riktigt superbra låtar, så ni som har spotify (alla vid det här laget hoppas jag!) kan ju tycka på play!

my favorite girl

Träffade nyss världens sötaste Anna, den Anna av all som finns faktiskt :) Iallafall min favorit.
Vi gjorde sånt vi var bra på, alltså åt och snackade om alla våra så jobbiga problem. Haha, I-lands problem.
Det var så sjukt kallt ute, 4 grader för att vara exakt.
Gillar btw mitt badrum, det har inget fönster, så där inne är det alltid samma ljus, no matter vilket årstid det är. Brukar gå in där och leka att det är sommar sometimes. Då är det bara brännan som saknas. Attans.


sunshine in the rain

Äntligen hemma, efter en allt för lång dag.
Att gå upp sju när det fortfarande är mörkt ute är inte min grej, verkligen inte.

Noelle var förövrigt coolest in tha school idag med sin jacka hon har sytt aldelles själv! Skills säger jag bara!



rast

HAHA, tror inte Matilda gillar mig så mycket.
Satt nämligen på hela våran rast och höll på med Cafe World.
Förlåt, hoppas du besöker mitt cafe ändå.


give up the fight

Sitter här med älskling och dricker te och sjunger på 21 guns.
Ska snart sussa. Ska upp tidigt imorrn, men det är lugnt. Jag har ju mediaproduktion vilket är väldigt roligt :)
Puss på er!





cam2cam

Såhär kul kan man ha en måndagseftermiddag, satt och cam2camade med Cassie!
Inget liv. Men imorrn ska jag fika med Anna, härligt.
Saknar ju den lilla tjejen.

Min syrra sitter för övrigt och spelar upp sin spanska läxa om och om igen i sitt rum. Blir galen. "Como te amas, como te amaaaaas..."


a lovegame

Sån här god frukost fick jag imorse av baby, mums!
Kan morgonen börja bättre eller? Tror inte det.

Nu är jag så mätt att jag typ dör, åt massa köttfärssås och spagetti nyss.
Funderar på att ta ett bad.
Ojdå, har fortfarande inte pluggat..


1A

Yey, här är min snygga klass folks!
Kollar bara på oss, haha.
För er som inte sett fotot än :)
ENJOY!




I can see your halo

Började nästan gråta av den här.
Hemskt att barnet har cancer, men väldigt fint gjort av Beyonce.

Man får bara lust att krama om den lilla tjejen.


In your shadow I can shine



Längtar redan tills nästa helg!
Så himla mysigt, hade filmkväll med älskade cassie.
Nu i helgen ska jag dock sitta barnvakt, kul..
Nej men det går bra, jag tvingar ju älskling att följa med.

the world behind my wall

"There are three things a girl needs in life. Love to make her feel weak, alcohol to make her feel strong, and a best friend to pick her up when she falls from both."

You have no f%$king idea


chicks dig pink

Haha, hittade en sån himla söt bild.
Nu fattar jag varför killar klär sig i rosa



onödig information

sitter här med en kaffe i handen och tänkte skriva lite saker ni kanske inte vet om mig.

jag är beroende av cola
är ännu mer beroende av facebook, det börjar bli jobbigt
när jag var liten ville jag bli en i pussycat dolls
hatar när folk har har mer än en piercing i ansiktet
älskar töntiga filmer, som Step Brothers
måste lyssna på musik när jag är ute själv, känner mig helt lost annars
jag kan inte laga mat. typ nudlar, that's it
folk säger att jag är blond inuti, trots att jag är brunett. det kan stämma.



it's the people

"It's the people you hug and never want to let go. The people you haven’t seen in years but they
haven't changed at all. The people who give more to you than you give to them. The people who truly understand who you are. The people you cry about. The ones you live for. It's the people in your photographs with genuine light shining through their eyes and smile. The people who take your breath away."

i will follow you into the dark


söndags underhållning, haha

Är det bara jag som tycker att Ensam mamma söker är riktigt roligt?
Även om det är ganska tillgjort och töntigt tycker jag ändå det är så gulligt hur dom liksom hittar varandra.
Och alla deras små familjepicknickar, mysiga middagar och sånt är ju bara för kul att titta på.


when you were young

Hittade nyss de här gamla bilderna, alla tagna i sommras.
Kom på hur mycket jag saknar dom tiderna, och er.
De senaste 4 åren har varit så jävla roliga, tack vare er.
Skulle inte klara mig utan er :)

   

monday

Skönt med sovmorgon! Börjar 10.40 idag, lovely. Vaknade alltså precis, har sminkat mig, klätt på mig och ska snart dra mig till skolan. Även om det är måndag känns det rätt okey, bara två lektioner liksom.
Men först ska jag äta våfflorna älskling lagat till mig! Det gillar vi.


this is the new shit

Hola!
Det här är min nya blogg, tänkte börja försöka lite igen, får se hur det går. Har haft många som inte gått så bra kan man säga.
Just nu är jag hemma hos älsklingen, ska precis hoppa i säng. Hörs imorrn. Puss!

RSS 2.0