inside these pages you just hold me

Streckregnat i två veckor här i Stockholm. Aldrig varit såhär avis på folk som är utomlands, ALDRIG. Men mysiga midsommarfiranden blev det iallafall, snaps och gudomlig mat hos Cassie sen hemmahäng hos Julias kompis. Midsommar fortsatte firas även på söndagen då vi gosade på Annas land, massor av drinks av olika slagit förtärdes, det grillades och dansades lambo som om morgondagen inte existerade. Det gjorde den dock, däckade redan kl 1 och nästa dag gick även den i matens tecken ute på landet - åkte hem på måndagen för att träna och någon dag senare blev jag sjuk. Lika bra det när vädret är så JÄVLA KEFFT! Hoppas på evig sol under Bålsta veckan med älsklingen - EVIG!


juni

Det blev ännu en underbar junihelg. Vi hade pappas lägenhet för oss själva, har sett mängder av Orange Is The New Black, promenerat i Vasastan bland alla krogar, köpt räkor i regnet, spanat på grannar, ätit god frukost och lyssnat på musik mitt i natten. Även en liten utesväng med Jessica och hennes pojkvän, ibland äger parhäng alltså.
 
Idag väcktes jag brutalt klockan 7 av att verkligheten kallade, har spenderat dagen på förskola ute i Gröndal där vi har byggt hundkojor, jag har blivit tröstad och blåst på fingret efter att ha fått en ministicka och alla barn har varit fina och gosiga.

istället för L.A. så sitter du vid köksbordet med mig

Krunegårds nya fantastiska låt går rakt in i hjärtat på mig. 
 
Igår firade vi att Jessica blivit 20, en minibarrunda och massa latinomusik på After blev det. Älsklingen och jag var där nästan exakt på det datumet för 2 år sen, när vi träffades för första gången. Så mycket kärlek till honom. Vill äta upp honom och ha honom samtidigt. Vi åt nattkebab och sen tog vi taxi och hängde en stund nere vid fotbollsplanen i sommar-morgon-ljuset. 
 
 

Too good to be true



Hej bloggy
Vilken sommar helg det varit. Och massa pengar har gått åt, men det får vara okey. Åt groteskt god indisk mat med älsklingen i torsdags, innan vi tog oss iväg till Globen för att se bästa radarparet f&f! Mästerlig show var det. Efteråt begav vi oss till ett lugnt hak för att snacka och dricka, bara vi två - bland det bästa jag vet. På fredag fortsatte festen med Maddes bday, som startades på Kicks med tjejerna för att handla parfym i present och avslutades med donken + två stycken fylletaxis hem till mig med bästa Anna. Dagen efter vart det standardbakishänget, skjuts till pizzerian osv för agget sedan släpa mig ur soffan hem till babe. Där tog vi ett glas rött, gosade och strecksåg tre avsnitt av nya orange is the new!!! Underbar serie. Och där skulle man ju kunna tro att finaste helgen var över, men nej! På söndagen var det bara att gå upp vid 9, hemmaträna lite och sen iväg på lyxbrunch med gänget! Gott som in i helvete och mätta som få drog vi oss vidare i sommarvärmen till Vasaparken där vi satt på gräset och pratade om våra framtida barn. Alltså..... L I V E T

RSS 2.0