kan inte nån ta med mig ut ikväll, jag vill ut ikväll

Det blev utgång igår! Mest eftersom att jag var övertaggad på livet och verkligen ville göra nått annat än att sitta hemma och glo. Dog av hype, så jag drog med mig Jossie ut på stan (efter att vi gjort lite chokladbollar, mums) där vi träffade Adde och Simon som vi hängde med all night long. Slutade med nattkäk på Jossies jobb, max! Gottigt värre. Sen somnade vi i hennes vita rum med fläkten blåsandes på oss. Love my life ibland alltså. Jag är inte lika ung längre men precis lika dum. 
 
Fick massa fina komplimanger igår också, vilket alltid är trevligt. Typ som "du höjer stämningen när du är med". How cute. Bjuden på drinkar blev man också, crazy shit. 

dagens tankar

1. Varför känner man sig snyggare om man har på sig matchande underkläder? Makes no sense.
2. Vafan ska jag söka för jobb? Vad vill jag göra? Tänk tänk tänk. 
3. Vem läser egentligen den här bloggen? Det kan ju vara vilken olämplig person som helst har jag kommit på.
4. Varför städar jag inte rummet/lägenheten? Jag har ju absolut ingenting annat för mig. (förutom att måla naglarna i brist på annat. suck)
5. Varför skriver alla tjejtidningar om samma saker, och det är fortfarande kul att läsa dom? 
6. Varför suger Sveriges sommar-väder extra mycket iår? 
7. Hur kan jag spendera timmar framför forna bigbrother-deltagares bloggar och titta när dom lockar håret typ? Gah. 
 
Anyways. Grillning ikväll (trotsar vädret) med la familia, sen träffa Josgos. 
 

-

the only guy that deserves you is the one that thinks he doesn't

måndag

Hej bloggen. Fint att skriva så känner jag. Igår fick jag ett yrselanfall som höll i sig i flera timmar, inte normalt alls. Det resulterade i att jag har suttit hemma hela dagen idag för att vila upp mig, vill ju vara säker på att jag inte ramlar omkring när jag går ut och träffar kompisar. Men en sväng gick jag ut idag iallafall, i vårt regniga, kära Stockholm. Köpte några filmer att spendera kvällen med, massa godis, lite bodyscrubs och tog en sväng förbi biblioteket för att låna boken "älskaren". Så händelserikt och roligt har jag haft idag, men skönt är det med sommar iaf. 
 
 
Bild tagen i Maj. Finare väder än nu. Suck. 

rufsig och tufsig

 
 
 
Nu går jag och äter mat! PUSS

I might as well dance and get down with the eurosport beat, 'cause in just a few years it will all be to late.

Jag är tillbaka från två nätter av midsommar på landet. Har verkligen andats och levt midsommar, som det ska vara alltså. Möts av en konstig känsla av att jag inte riktigt märker vad som händer runt omkring mig, folk fortsätter sina liv i olika riktningar och jag i en annan. Förstår ni? Alla jag någonsin kännt är liksom så splittrade, fast ändå så sammanhängande. Nu ska jag sluta babbla och återgå till att vara ytlig, det är mycket skönare. Man behöver inte älta och vara nostalgisk, det är bättre att leva i nuet. Just nu är mitt nu en nybäddad, stor säng, operamusik i bakgrunden och en svart katt som springer runt mina ben. Bäst att fokusera på det.

Den här veckan ska jag försöka att göra somringa, roliga saker. Sånt man gjorde på sommrarna förr om åren, som att sitta på filtar i parker och kanske till och med lyssna på Håkan Hellström. Vissa saker blir aldrig gamla, och det spelar ingen roll att jag inte gör dem med exakt samma människor som förut, för vet ni? Det är sommarlov, jag har världens finaste vänner runt omkring mig och jag känner mig fri. 

If I fall If I die, know I lived it to the fullest

Jahapp då blev det en onsdags-utgång igår då, med mitt hjärta Natalia. Innan hade jag suttit i Rålis med de finaste två bästa vännerna och skrattat hysteriskt åt saker som bara kan bli roliga när vi är med varandra. Vi åt pizza och godis och bara mös. Idag var det IKEA som gällde, nya sängkläder till mig och en hel säng till syrran var det som gällde. Kvällsprommis med Cassie hann jag med också, kommer inte träffa tjejen på två veckor nu, och det gör ont faktiskt. Saknar henne redan. Soulmate. 
 
Imorgon drar jag ut på landet en sväng för att fira traditionell midsommar med dansbana och hela rubbet. Är väl lite lagom taggad, men vad gör man inte för släkten. Hoppas på solsken, mycket sömn och att få pussa på små bäbiskusiner. 
 

Hej bloggis

Idag gillar vi livet. Utvilad och härlig är jag redo för nya äventyr. Har redan hunnit med att äta kärleksmums i solen med C, och snart ska jag ut igen. Sommarlov <3


I just wanna love you, I will never ever put nobody up above you

Har så jävla tråkigt. Som vi alla vet har sommarlovet hittils bestått av dåligt väder, och det är ungefär allt. Fast idag träffade jag min babe Natalia och kollade runt på alla reor i stan, samt pratade lite framtidsplaner och åt glass. Har sjukligt ont i nacken efter lördagsnatten, don't know why. Men men, imorgon tisdag och då ska jag mysa med både Cassandra och Frida ser det ut som just nu, blir underbart.

YOUNG WILD FREE


Typ hej vill ha en sån


Everytime

Var ute med snyggingarna igår. Mer behöver inte sägas, haha.


Anyways

Enough om Bieber nu då.
Idag är det fredag, fast jag börjar tappa koll på dagarna. Igår åt jag mysmiddag med min lovergirl Cassandra, som dom "rika" studenterna vi är. Usch, arbetsförmedlingen nästa typ.
Idag blir det grill med tjejerna, love it.

EAR ORGASM


The worlds most handsome man


Jag & tokis - LOVE


-

Sometimes when you fall, you fly.

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN, FY FAN VAD VI ÄR BRA

Nu jävlar ska ni få höra vilket liv i luckan det var igår! Jag hamnade på Cassandras flak helt oväntat, sen mottagning med apgod mat och efter den drog vi i samlad trupp till After. Det började lite segt med tvn på och inga taggade människor, men sen sattes discolampan igång och musiken höjdes. Vi tog livet med en nypa salt (till tequilan), och SHIT vilket drag det blev. Har nog aldrig kaosat så mycket på en krog. Studenter flög hit och dit med mössor, det bankades & dansades på bord, det blåstes i visselpipor och skreks som fan. Alla pratade och dansade med alla, drack från varandras glas. Vi träffade på några trevliga prickar vid namn Sebastian and friends, hängde med dom en stund och sen satte jag mig i en taxi med två fina prickar och begav oss hem till kära Krillan. Dimman låg tät och herregud vilken kväll. Var lika taggad som på min egen slutskiva och ville aldrig att kvällen skulle ta slut. Är lite tagen här alltså. Stockholms nattliv levererar! Efter detta trötta, slitna, flummiga inlägg ska jag säga godnatt, lyssna vidare på mr. Bieber's skiva jag fick idag (iiiihhhhh) och så småning om dejta sängen. Puss.

"jag lever fortfarande på den korta tiden"

Vissa människor är bara för söta. Att några få ord i ett sms kan göra en glad är fortfarande svårt att förstå.
Ikväll såg jag fotboll och drack cider, härligt trots förlusten. Imorgon blir det fullt ös medvetslös för då är det dags för min bejbi Cassie att ta studenten, kommer bli awesome. Kommer leva om känslan under hela hennes dag, ska dela den med henne, sno den ifrån henne. Eller ja, typ. Önskar det iallafall.
Nu är klockan snart 1 och jag kanske ska dra på en film, sommarlov är allt bra najs.

here we fucking go

Hellu. Äter en liten kvällsmacka och njuter av livet som nybliven student.
Imorgon ska jag köpa student-presenter till mina fina tjejer och på tisdag går dom sista utspringen-mottagningarna-slutskivorna av stapeln, me like.
Imorse vaknade vi upp i Väsby (gooood morgon upplands väääääsby) och jag fick en stor fet kopp kaffe i handen. Har typ aldrig varit så gott som då alltså.
Nu ska jag mysa med film och ta igen förlorad sömn, för igår var vi vakna tills klockan 6, tjoho vad livet går vilt till ibland!

I don't know if this makes sense, but you're my hallelujah

JAG ÄLSKAR DOM HÄR MÄNNISKORNA MEST AV ALLT

-


Yesterday


jag har inget liv. bokstavligt talat.

Jag har tagit studenten. Jag grät och skakade på utspringet, jag gråter nu, allt är bara tomt. Det var en sån mäktig känsla. Gårdagen var verkligen den bästa någonsin, jag kunde inte önskat mig någonting mer. Alla jag älskar var där, flaket var den roligaste, mest optimala lyckokänslan jag haft tror jag, maten var sjukt god och jag var som i en bubbla hela dagen. Förstod ingenting. Fick finaste presenterna av min älsklingsfamilj och vänner också, jag dör hur gulliga alla är.

Nu förstår jag hur stor plats Klara Södra gymnasium har haft i mitt liv, hur mycket det har betytt att gå dit varje dag och träffa de där knäppa människorna. Trodde inte det skulle kännas såhär mycket. Som ett avslut. Nu börjar någonting nytt, okänt. Jag är lite djup just nu, men det är så mycket stört som händer. Ska nog dra täcket över huvudet eller nått nu.

First I made you who you are and then I made it

Jag tar studenten i övermorgon. Det nästkommande dygnet kommer bestå av väntan, väntan och väntan. Längtaaaaaar.


You're beautiful, you should know it, I think it's time that you show it

Sista blogginlägget från Klara Södra. Gymnasiet är officiellt över.
Det känns.. stört.


Hänger på instagram...

för att man kan ta fula bilder där man ser seriös ut och typ hatar livet - och att okända gulliga flickor gör en glad såhär på kvällskvisten, genom några få ord. Wonderbar.


There's no way that I could share you

Blev inte som planerat igår, invaderade Nype genom VIP ingången tillsammans med Anna och gänget istället. Dansade på nostalgigolvet till vill du ligga med mig då, flamsade vid en strippstång och drack drinkar hela kvällen lång, sen somnade vi mysigt tillsammans. Asbra såklart. Nu joinar snart Cassie mig här så får vi se vad vi gör av denna lördagskväll.
(bilden föreställer dagens middag, vegetarisk lasagne. godare än det ser ut....)


shit vilken lyx

Det regnar och skit ute, jättetråkigt väder. Men ska inte klaga, snart drar jag iväg på studentlunch på Luma och senare blir det Josefins mottagning och slutskiva. Dör så kul det ska bli, Ibiza tema liksom, kan inte bli misslyckat!


RSS 2.0