And baby, it's amazing I'm in this maze with you

Jahaja sommaren har bara flytit iväg, snabbare har det gått än någon annan sommar jag kan minnas. Det börjar redan blåsa kyliga höstvindar känns det som (fast till helgen blir det 28 grader snackas det om). Jag jobbar min fjärde dag i rad på restaurangen imorgon, och det känns knasigt men endå.. bra & lätt liksom. Snabba cash, wich is all about. Har suttit och pratat med en alkoholpåverkad 50+are om allt möjligt i 5 timmar idag liksom. Annars så är min älskling på Åland och röjer med grabbarna i två nätter, och jag saknar honom. Blir så blödig, jag är nog separationsångesten personifierad. Hur det ska gå att vara utan honom i en vecka i Barca får vi ju se.. Antagligen bra för jag är där med bästisarna. Well, annars har jag myst runt i Fredhäll med mormor också, bästa mormorn i världen. Hon är och kommer alltid att vara min favoritsläkting. Håkan-biofilm med härligt folk kan också avbockas på min lista, samt lite efterkrök med älsklingen. Hela Prison Break har vi nästan sett också, i hans mysiga soffa. Älskar att vara ensam hemma med honom. Vill bara gosa vid hans nacke just precis nu. Snart börjar jag gråta, heeeeeeeerrå från en överkänsligmenstjej - blev lucky nu för imorgon kör jag AFTERWORK efter detta hårda slit med min bejb och people!!!!!!!!!!!
 

I won't be satisfied until I wake up next to you every morning.

Min älskling som jag inte riktigt kan förklara mina ord för. Han som stöttar mig vad jag än gör, som alltid påminner mig om hur bra jag är, när jag själv glömmer. Som messar mig för att jag ska veta att han tänker på mig, som brusar upp så lätt men som jag kan få ner på jorden direkt. Han som är mjuk precis överallt på hela kroppen. Han som älskar att bli kliad i håret, och kliad på ryggen. Han som ger mig fotmassagen med ett leende på läpparna, för att han tycker om att se mig vara glad. Som får mig att le när jag knappt vill leva. I princip. Kan inte hitta ord för hur glad jag är att vi träffades förra sommaren, hur glad jag är för att ett förhållande växte fram genom våra försiktiga ord till varandra. För att han och jag mot världen, det är det bästa. Han gillar allt jag gillar, vi uppskattar samma saker här i livet. Hans händer på min kropp får mig alltid att pirra av lycka, när bara vi två ligger framför en tvserie, sitter vid frukostbordet, alla dessa vardagssaker blir vackra med honom - vi gör det vackert tillsammans, vi 2.
 
 

FUCKIN'SOMMAR

Och plötsligt har halva sommaren gått och jag bloggar ju inte längre, men jag har det bra.
Såg världens bästa Kesha med världens bästa vänner nyligen, skrek som fan och var så himla jäkla glada. En av sommarens höjdpunkter! Sommaren har hittils också innehållit onsdagsfyllor med min älskling och hans vänner som inkluderat för mycket vin, beer pong, balkonghäng och allt man kan tänka sig. Solat lite på krillanbryggan med Cassie har jag också gjort, käkat glass från GB-kiosken med milslånga köer, svettats ihjäl i 30-gradig värme, grillat både hos mamma och pappa, tagit ett bakis-dopp, testat massa nya cider och öl, åkt bil med nervevat fönster, ätit pizza x antal gånger, spontan druckit i Vasaparken, svept öl ur röda plastmuggar på Sommar (sommarens absolut bästa utgång) och skrikit mig brutalt hes till 100 karaokelåtar. Allt detta i världens bästa sällskap.
 
Annars planeras Barcelona för fullt just nu i vår lilla tjejfacebookgrupp, dom är allt härliga dom där brudarna. På fredag blir det till och med utgång med dom, men först släktmiddag på Ciao Ciao med Norrlands-gänget som är här, det händer ju inte ofta direkt. Funnyyyy.
 

RSS 2.0