Valborg

Ikväll är det valborg. Tjoho och allt sånt där. Låg nån timme i solen imorse också, galet skönt att man kan göra det. Blir lite stolt över Sverige faktiskt. Maj-Augusti i mitt hjärta, det är ju som en enda lång saga. Med ett allt för tvärt slut tyvärr, men det ignorerar vi just nu.
Varför är folk muppiga? No idea. Men det där solskenet kanske kommer en vacker dag endå.

Damn vad sant.


-

Haha livet är konstigt alltså.
Längtar efter en speciell sak jättemycket, och det är inte ens studenten.
Förstår inte. Får panik av mig själv.
Vill inte ha höga förväntningar, men kan ju inte låta bli.
Solsken och annat är på väg till mig. Mycket annat. 
Bokstavligen talat påväg haha.
Så fult att skriva haha men sitter typ och skrattar av hur komiskt allt är.
LIVET.

skolan har aldrig känts såhär jobbig och onödig.

- men snart är det över.

-

Blev lite sentimental ikväll, ni vet när det känns som om allting var lite bättre förr?
Så kan det inte vara. Om några år kommer just nu, den här dagen att vara "förr".
Det här är mitt bättre.
Det måste det vara.

Såhär har jag swaggat runt idag

Stannade hemma pga min fina sömnbrist. Låg vaken tills typ 6 imorse, kul. Plugget kväver mig lite också, annars är det väl lugnt. Nu vet ni.


Godnatt


I can show you the world

Haha LOL såhär på måndagskvällen.
Big Brother på tvn, kycklingburgare i magen och allt är allmänt standard.

Jag är ganska trött

och Andreas Wijk är ganska snygg. Hejdå.


You had a good girl, good girl but didn’t know how to treat her lala

Lyssnar på glad musik, pratar med fina människor och får nästan små mini lyckorus. Äter popcorn och livet känns bra.
Tänk er va.



Fredag <3

Hade litteratur lektionen från helvetet idag. Dock så hade jag också hundra skrattattacker under studiepasset med dom härligaste klassisarna, så det vägde väl upp. Vi skrattade åt att vi har så mycket swag och åt att små ettor satt i klassrummet ovanför och kaxade. Kommer så sakna gymnasiet, ärligt. Gemenskapen nu den här sista terminen är galen. Ikväll drar regnet ner mig rejält så jag stannar nog hemma med BB på tvn, katten i famnen och mina egna tankar.


You can't be brave if you've only had wonderful things happen to you.

Sov 10 timmar inatt ungefär, låg i sängen redo att sova klockan halv 9 på kvällen. Hur trött får man bli liksom.
Så idag har jag varit rätt pigg men väldigt jobbig. Jobbig eftermiddag. Jobbigt liv. Nej men lite så känns det. Inte ens cola kunde få mig på bättre humör. Det är endå rätt skönt, för jag är arg, inte ledsen.  
Nu fryser jag om händerna och vill bada. Är trött på människor.

You don't know what the sunshine is until you kind of get caught in the rain.

Random rubrik, men det var så lyckat igår. Även om det är rörigt och så när man har alla fina på samma ställe, man kan liksom inte krama på alla samtidigt. Det suger ju. Nu taggar jag fredag med min bästa Anna. Är fett hög på livet just nu, bara själva grejen att.. ja. Ni fattar. Allt. Är helt kärleksfull mot alla jag träffar och ser bara det bästa hos alla. Jag gillar mig själv lite när jag är såhär. Klassens Care Bear kanske stämmer in ganska så bra endå.

En sån vill jag ha.

Obeskrivligt fin alltså. Skulle bli så glad varje gång jag såg den.


-

Tonight
We are young
So let's set the world on fire
We can burn brighter
Than the sun
Now I know that I'm not
All that you got
I guess that I
I just thought maybe we could find new ways to fall apart
But our friends are back
So let's raise a cup
Cause I found someone to carry me home


How many I told yous and start overs and shoulders have you cried on before?



Hej people. Imorgon är det min fucking studentskiva. Can't believe it. Ska vara någon slags superhjälte, och det lär bli rätt bra. Det kommer iaf bli bra på själva skivan då jag har världens finaste folk där. Satsar på ordentlig skönhetsömn inatt (kanske är ledig hela dagen imorgon, yes) och sen kör vi. Wiiiiie.


just like that.

k-3lly:  this^

Du har gåshud för du fryser, är det här det bästa livet hade att ge?

Ikväll ska jag ut med mina tjejer, och idag skickade jag in anmälan till högskolan. Känns konstigt. Tror jag kommer att få en chock när jag märker hur man pluggar där, det är helt enkelt ingenting jag kan föreställa mig. Men det ska bli så skönt att börja om på nytt. Så skönt.

-


Minst sagt

Haha jag orkar egentligen inte den här bloggen men den här bilden var rolig. Crazy hairday.


Hej


Lovet har hittills bestått av...

haha dör lite av hur pinsam jag är. Men han är så äckligt söt, usch.


I felt so lonely in your company.

Jag har glömt bort hur man pluggar.
Bara så att alla vet.

Jag har inget att säga i den här bloggen längre....

förutom att jag vill shoppa. Glad att jag har något kvar. Och en sak till förresten, jag har världens finaste vänner. Kanske uttjatad mening från alla håll och kanter, men det är så sant.


även fast du inte tror det


RSS 2.0