Vill shoppa. Abstinens.


We've been singing Billie Jean, mixing vodka with caffeine

Jag var på Big Brother live ikväll vilket var stört jävla kul. Livets simpla små nöjen alltså.
Nu är det straight to bed, även om jag nyss fick ett litet gjädjerus över vårt ändrade schema som ger oss 70 minuters extra sovmorgon imorrn.
Avslutar med bild på Cassandras underbart fina tårtor vi fick äta i lördags, så himla himla himla crazy GOTT var det.

I've been thinking about forever

Oj vad tiden sprang iväg här va, har suttit och lyssnat på soft musik i flera timmar nu, bland annat Justin Timberlake. Kärlek på det, och kärlek på att jag nyss fick reda på att jag är totalt ledig, skolfri, i två dagar nästa vecka. Me love.

excuse me while I kiss the sky

Har skrattat idag, och igår. Har haft allmänt kul, igår lekte vi runt på Hellströms och sen Soft Bar där till och med Anna kom förbi ett tag och gjorde mig ännu gladare, och idag var det häng i Cassandras källare med så himla mycket god mat (GRATTIS VÄNNEN<3). Har ätit för ett helt liv känns det som.

Sena nätter, tomma glas

Grov förkylning och sömnlös natt resulterade i att jag sjukanmälde mig idag. Satt hemma och åt pannkaka och tittade på film istället, mycket bättre. Ikväll vill jag träffa Elliot, ska försöka få tag på grabben nu.


åren har nog slitit hårdare på mig.

Jag är glad men trött idag. Jag fixade typ ett jobb idag, och nu ska jag inte låta det glida mig ur händerna, jag ska inte. Ju äldre jag blir desto mer pengar behöver jag, det är väl inte så kontigt egentligen, och nu ska jag samla ihop till Spanien, gröna kortet, fina kläder osvosv, sommarn helt enkelt, jag måste. Och det bästa av allt, jag vill.

Förlåt för flummet, men är så trött.

det är först när man ger upp som det blir nått nytt


so crazy right now.

Hejhej, jag letar superhjälte-kläder och chillar med livet. Slötittar på ytliga program på tv och funderar på att bli konceptsäljare. Livet går framåt helt enkelt.

I want...


jag undrar vad du tycker om mig nu, har du förändrats? jag dricker ur vad som helst nu

Vardag är så mysigt. De sista månaderna någonsin i gymnasiet, innan allt förändras. Nu är det fortfarande som vanligt, han ringer mig och bestämmer att jag ska komma över för fotbollstittande imorgon, bara för att han vill dela sina intressen med mig, han vill att jag ska bry mig, tills han kommer på att han inte har kanalen. Fast jag har sagt allt till honom finns det alltid lite mer att säga. Jag ligger i min säng, kollar min kalender lite och försöker komma på var jag hamnar härnäst. Tar en klunk vatten, är ena sekunden orolig för framtiden, ena sekunden tänker jag på studenten med glädje och kunde inte bry mig mindre om vad som händer därefter. Det är en knasig tid det här. Man bara flyter med helt enkelt.

TONGUE LIKE ELECTRIC, EYES LIKE A CHILD

Idag har vi halv studiedag och det är faktiskt vår ute. Åkte in till stan med klassisarna för att titta på kläder till vår skiva med superhjätetema, inte det lättaste att hitta. Det blir nog "helfärgat" tema, möjligen glitter, guld eller silver, vi får se helt enkelt, inget är bestämt.

Nu ska jag titta på mitt guilty pleasure big brother och sen bär det av på träning, nice.

Såhär skulle jag helst vilja se ut, men det är nog lite mer bröllop än superhjälte.. (LOL)

Hm, finaste klänningen någonsin ungefär.

come on and turn me on

Säger som Josefin, det ser ut som det blir en forever alone kväll denna fredag, men det är lugnt. Är fett trött efter två sena nätter och tidiga mornar, sängen känns så himla bra ska ni veta. Har sällskap av lite popcorn och sånt också, yummi.
Ge mig kläderna, så snyggt...................

partej

Nu kör vi igen, skiva nummer två. Temat för kvällen är jag kom just från... FESTIVAL! Snart tar vi på oss gummistövlarna och drar till Nype!

dressed up to be dressed down

Jag och Bella var som sagt fett kattiga igår.
Det blev en riktigt lyckad kväll, och inte allt för sen, vilket känns great idag. Eller jag somnade iförsig klockan 4, så det beror ju på vad man räknar som sent..... Många hade satsat på att klä ut sig igår, vilket var kul! Det var lmfao, skidoutfits, skogshuggare och schtekare, härlig blandning.
Nu ska jag äta upp mitt äpple, kanske sova en stund och sen dra iväg på en lektion i skolan. Ikväll ska jag ju på ännu en skiva, och det ska bli jäkligt kul det med!

rawr

SKIVAAAAAAAAAAA!
Äntligen, tagga!

det måste kännas i ditt hjärta på riktigt

Ikväll väntar den första studentskivan!
Det måste vara på liv och död lala är ganska taggad faktiskt

never too young, never too old

Däckmode. Typ nu.
Längtar tills på onsdag så att alla vet.
GODNATT.

Sleeping in our galaxy

Gud vad trött man är första skoldagen alltså, helt sinnes.
Anyways, har äntligen betalat Spanienresan! Lättnad.
I sommar drar vi iväg, tio pers till Crilles hus i Malaga för en veckas chill. 
Nu är det bara projektarbetet som ska styras upp, och alla andra läxor - men just nu kan jag i alla fall slappna av lite med ett glas oboy.

If I ever find truth I'm gonna let you know

Hektisk men ändå lugn helg. Stabilt men samtidigt känslosvall. Lycka varvat med likgiltighet. Nu lyssnar jag på lite udda musik, vill hitta en sån där låt som känns i hjärtat, på alla sätt, inte bara dans-sättet.
Nu drar studentskivorna igång och det är så mycket som händer just nu, kanske därför jag är lite tom på ord, för mycket annat att känna helt enkelt.

sanity and happiness are an impossible combination


JAG HAR MÅLAT HELA HIMLEN I SAMMA FÄRG SOM DINA ÖGON

Tog en fika ute i vårsolen idag.

Vasastan är så fint.

Wonderful.
Imorgon ska jag träffa Frida, dammsuga och sånt kul.
Wiho, hejdå.

So many fish there in the sea, I wanted you, you wanted me.


Just a little bit of hardcore.

Lite lagom snygga bilder från kryssningen.

Önskar jag kunde hänga på ut ikväll men plånboken tillåter inte.
Det betyder att denna sista sportlovskväll kommer spenderas framför Hart of Dixie, inte helt fel det heller.

Fräsch brud


I will call you lover again

Är så sliten efter kryssningen, men kul hade vi! Blev inte mycket dans men jag hann däremot träffa på lite gamla vänner, äta jordgubbar och snacka enormt mycket skit i vår lilla hytt, inget mer med det liksom. Lite taxfree shopping och att se ett soligt skärgården segla förbi blev det också, härligt härligt men farligt farligt.


RSS 2.0