februari

februari har varit fin, faktiskt. i helgen träffade jag favoritklaratjejerna hemma hos noelle där det bjöds på filipinsk mat! sen tog vi pendeln till la habana där det blev dans, rödvin och snack med både Anna (som har varit efterlängtad<3) och gulleEleonor. plus hejdå till Noelle, kommer sakna.
på söndag blev det bakispizza med baby och jag ramlade ner i en gatubrunn sådär perfekt, gråt och sovstund senare var det bra. måndag tisdag tog vi sportlov, åt nyponpulver med fil och tittade på den sällsynta solen.

äntligen fredag

Igår firade vi vår första alla hjärtans dag. Mötte upp honom vid tuben i HBY som så många gånger förr och han var så vacker. Jag känner mig så töntig, men jag tycker verkligen han är vacker. Dör.
 
Efter en veckas av hårt jävla slit på dagis förtjänar jag en film-fredag. Tills jag deckar i sängen, lär inte ta lång tid. Puss på er.

snart sitter vi på uteserveringarna igen.

Inte ofta jag skriver just nu - och ändå har jag inte varit i skolan på typ 2 veckor. Hemmaplugg for the win. Vi läser om gnomer och nattalver, intressant värre... Eller?
 
I helgen hade jag och K bestämt oss för att vara hemma och mysa, men det gick inge bra. Klockan 21:30 tog vi oss i snöstormen in till Biljardpalatset med Robin, Matte och Albin, sen mötte vi upp Natalia och begav oss till Soft Bar för öl och dans till hitsmuzic.
 
Annars har vi tränat muchos, jag har testat Body Balance och strax beger jag mig till jobbet på Norris.
JUSTE! Jobbade ju min första dag på dagiset Juvelen i torsdags, så himla underbart alltså. Barn är verkligen en energihöjare, man blir så glad att se att livet inte bara handlar om plugg, jobb, boende, räkningar, pengar osv utan att vi alla faktiskt varit sånna där små pluttar en gång i tiden.
 
Annars vill jag bara ha vår, för jag för av denna slaskiga och kalla snö som slår en i ansiktet varje jävla gång man går ut. Ta bort den.

dör vad fin text

'Cause you only need the light when it's burning low
Only miss the sun when it starts to snow
Only know you love her when you let her go
Only know you've been high when you're feeling low
Only hate the road when you're missing home
Only know you love her when you let her go

Plugg vs. film ..

Hmmm, svårt val ..
 
Ännu en helg har flygit förbi, filmkväll med Klara-tjejerna och Nype-utgång med tequila-förning stod på schemat denna gång.
 
BOKAT RESA HAR JAG OCKSÅ GJORT IGÅR MED MINA BÄSTA TJEJER!
5-12 Augusti kommer vi att befinna oss i troligen en av Barcelonas finaste och lyxigaste lägenheter, nära stranden och med havsutsikt från den stora balkongen. Dör vad nice det ska bli.
 

Pluggeliplugg all day long.


RSS 2.0