kiss me like it's do or die

Känner mig som en prinsessa efter duschen jag nyss tog. Återigen - MAJ alltså, så jävla fantastisk månad. Vill göra barn med den här månaden. Sitter vid mitt öppna fönster och ANDAS.
Idag sprang man ur sängen och direkt till Birkastan för att käka pizzamacka med mina partners in crime, Elin och Jossie. Bästa trion? Klagandes på våra liv och sen kändes allt lite bättre. 

Nu - pluggpaos med bachelor. 

never go to bed mad - stay up and fight

 
 
Denna bild får symbolisera denna underbara helg.
 
Så himla klyshig kväll igår när fem st glada ungdomar sitter på en altan, det är varmt, levande ljus brinner, och skålar i all möjlig alkohol. Vilken jävla känsla. Så får gärna hela sommaren vara. 
 
hatar att det bara är majmånad en gång per år, den är bäst 

"Surround yourself with people that reflect who you want to be and how you want to feel. Energies are contagious."

Har haft heldag i solen med finaste Anna. Vi har garvat, sovit på filten, ätit pizza, lökat, druckit typ 4 läsk var osv. SÅ MYSIGT! Fick årets första bränna, ja, BRÄNNA - är tomat för tillfället.
 
Nu ner på gården för grill med familjen, sen möta upp snyggaste killen i stan!

Even if we're six feet underground I know that we'll be safe and sound

Herregud vilken fredagspepp, säger som Forni, "jag vill ha SEX med this MOTHERFUCKING friday!". 

Ska dricka rosé vid Horsbergstrand med tjejerna som jag numera tillbringar varje ledig stund med känns det som, och det är fint det! Brännde nyss av ett träningspass med bra musik i öronen och när jag vandrade hem genom Vasastan för att duscha satt det lyckliga, solande människor på varenda uteservering - det är LIVSKVALITÉT! 

Nu pytteytte lite plugg och lite ångest över att jag bara jobbade en dag denna vecka, sen glömmer jag det och köttar denna fredag!
 
 

I promise, one day we are going to live in paris

 
Saknar MIN kille.
Frukstansvärt mycket. 
 

Harvey <3

 
Bästa Suits.
Nya tvsällskapet för mig och baby. 
 
Nu ska jag äta färsk tortellini med mozarella, tomat och basilika (mums), sen sitta hemma hos K, pimpla något glas rött och ha ångest inför måndagens inlämning som jag bara är halvklar med.
ANNARS är alltså livet på TOPP: Blidö imorgon med finaste och det var längesen jag längtade efter någonting så mycket!
 

Vår-regn

15 minuter är jag på väg till jobbet, förskola idag. Ska bli så mysigt, att få krama om lite småbarn i detta vår-regn. Det är nämligen ruskigt som aldrig förr ute, grått och skit. Har redan kramat på Mille hela morgonen becaouse of this. Han går mot mig i detta nu, MIN ÄLSKLING.
 
Annars längtar jag till helgen då vi ska fira Hessner 21 år ute på Blidö!
Ska grillas och drickas vin med bara tjejerna, vilket aldrig sitter fel. Aldrig.
 
Tills dess, plugg plugg och åter plugg.

RSS 2.0