you don't know what you got until it's gone

Jag vill inte veta hur det känns utan dig. Jag kan inte ens komma ihåg att det någonsin varit jag, inte vi. Att du en gång inte fanns där och delade allt med mig.

Jag skulle sakna dig när något bra händer, för du är den första jag vill berätta det för och dela det med. Jag skulle sakna dig när något är jobbigt, för du är den som alltid förstår och kan trösta. Jag skulle sakna dig när jag gråter, för du är den som alltid kan pussa bort mina tårar. Du bryr dig. Vad som än har hänt.
Jag skulle sakna dig hela tiden, men mest av allt när jag ligger där i min tomma säng och tänker på allt vi har gjort tillsammans. Hur det har varit de bästa tiderna i mitt liv, det bästa som någonsin hänt mig.



Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: jo allt är bara bra tack :) Har du haft en bra helg?

2009-10-26 @ 01:10:16
URL: http://johannnalundberg.blogg.se/
Postat av: jossiie

GULLISAR! Ni är helt enkelt finast <3<3

2009-10-26 @ 10:24:33
Postat av: marielle

åh vad fint!

2009-10-26 @ 17:37:50
URL: http://okicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0