And I know that I can survive. I’ll walk through fire to save my life. And I want it, I want my life so bad I’m doing everything I can.

Idag fick jag praktikplats för våren - min sista termin på universitetet. Känns så nära men endå så långt bort att sluta skolan, men det är det enda jag vill nu - känner inte för att studera en rad till - därför känns denna praktik läglig faktiskt. Stockholms Filmfestival låter ju ganska fint också, hoppas på att det blir lärorikt.
 
Annars har jag gett Krille sin 21årspresent igår, en dag på Elements Spa. Riktigt, riktigt mysigt var det - vi bastade, simmade i utomhus & inomhuspool och myste i en och samma fotölj, bara andades. Även om jag har mycket skol/praktik/jobb/träningstankar så gör han mina dagar genom att finnas, han får mig att le. 
 
Nu lyssnar jag på musik, tänker på sommarens Greklands resa (förhoppningsvis) och drar ut på plugget. Imorgon drar jag igång som vikarie igen, och det ska faktiskt bli sjukt kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0