This is the sound of freedom

Mycket som händer i April - Cassie kommer hit, Anna ska firas, Max och Matte ska firas, Mamma ska firas, OSV. Samtidigt är det två nya kurser som startar. 
 
Denna helg var lite av en Linn&Krille helg. Fredagen började med att jag trött som satan åkte 30 minuter hem från jobbet för att sedan vända, romantisk middag för två stod på schemat - vi firade 1 & ett halvt år. Åt pasta Delizie framför tända ljus, gosh vad najs sånt är. Sen vända vi hem igen för en hemmakväll med film (trodde vi), men efter något glas rödvin kunde vi inte hålla oss och åkte på Albins hemmafest i Hässelby - fick dricka av Krilles underbara mami! 

Igår vankades utgång med mina tjejer och älsklingen, men eftersom alla var halvdöda från fredagens bravader blev det en stillsam kväll - förande med ny breezer smak och chips, lite dans till "bailando bailando" och en massa öl hanns iallfall med, efter det gick vi hem och åt kvällsmat, för att sen somna så himla gosigt i en nybäddad säng.

GANSKA så okey helg endå va?!?!
Nu ska jag ut och lyssna på så jävla skitgammal musik i en MP3-SPELARE (!!!) för att min mobil valt att lägga av. Love it.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0