Tryin' to stay sane is like a full time hobby.

Nu är det snart MARS och våren börjar faktiskt närma sig!
 
Imorgon fyller min älskade syster 17 år, så stor tjej! GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA EMMA!

Just nu lyssnar jag på The Weeknd och försöker plugga (skriver fältstudie paralellt med förändringsanalys). Sjukanmälde mig från jobbet idag för att jag mått piss till och från i fem dagar nu (behövde verkligen vilan), förutom i fredags då jag firade allahjärtansdag med mina favvotjejer! Vi åt kött och bea hemma hos mig, och choklad-doppade jordgubbar som hade Hessner med sig, sen gick ut och dansade på Pure! Älskar att gå ut med dom.
 
Ikväll blir det att åka hem till min älskling och ha så mysigt som bara vi kan! Just nu tittar vi på serien "The Killing" med Kinnaman. Tihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0