my life <3

vi sitter i vardagsrummet hemma hos hans storebror, med tända ljus, skumpa på bordet och tv-spel på den gigantiska platt-Tv:n. dem pratar om förhållanden, och jag lyssnar mest för att inte lägga mig i Robin och hans nyblivna ex:s privatliv för mycket, man märker att han är lite ledsen över att nu bo själv i lägenheten igen. han nämner att hon lät honom behålla tavlorna men tog med champagnglasen, lite besviken över vad vi får dricka ur för glas. min pojke säger tröstande, att "men Robin, hon var nog inte rätt tjej trots allt. se bara på mig, jag höll ju på med en annan tjej innan jag träffade Linn, och upptäckte att det var mycket bättre."
små kommentarer som värmer i hjärtat.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0