I want to run or die or get fucked up

Känner mig så otroligt jävla stressad nu. Inre stress som gnager är det värsta som finns. Men med det nya jobbet och tre feta inlämningar/redovisningar/tenta de kommande två veckorna är det minst sagt mycket att göra.Som om inte det räckte fyller jag år också, 20.
Så det är inte bara tråkiga saker jag är stressad över, vilket ger så jäkla dubbla budskap.
Kurser på en månad är verkligen att gå lite för fort fram ...
Igår hade jag en superbra dag alltså. Fikade god chokladtårta med grädde, hade en stund för mig själv ute i höstsolen, lekte med finiskusinerna Freja & Pelle (kastade nallebjörnar och ritade katter), höll min älsklings hand framför hela släkten, insöp doften av kaffe i 3 timmar i streck, innan vi tills sist drog oss bort från stan till Hässelby för en otroligt trevlig middag bara vi två och sedan säng/soff/altan mys resten av kvällen. Vi gick ner till lillaaffären, och rätt va det var så tittade han på mig och sa "du är så söt", med ett litet skratt i halsen. "Vadådå?", frågade jag. "Du bara är det. Dina ögon är världens finaste". Bara sånna små komplimanger jag får ständigt, dagligen, får mig att känna mig fullkomligt utvald att vara älskad av en sån genomfin människa. Är nästan.... frälst. Sen såg vi iallafall vår nya hookup till serie, Orange Is The New Black. AMAZING med lite lebbporr, det får man inte se varje dag!

Så summan av kardemumman är att jag är så uppspelt just nu att jag inte vet vad jag skriver. Kan vara för jag nyss åt mango och kiwi, hej c-vitaminboost. Detta vågar jag nästan inte säga, men jag börjar känna mig ... FRISK. Efter en månad och fem dagars nästintill ständig förkylning/influensa/halsvirus känns det bättre.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0