ny vecka, nytt humör

Skönt att jag vaknade kl 11:20 imorse, 10 timmars sömn för första gången på sjukt länge. Känner mig som en ny människa ungefär. Sen dess har jag hunnit äta mysfrukost all by myself, släpa ner solstol, kaffe, plugg & radio på gården, storstädat mitt rum osvosv.. Mycket gjort. Nu ska jag äta asgod lunch bestående av kyckling och avocado, sen två timmars skola och efter det väntar hårt gympass med my love. WIIIIE känner att veckan blir bra! Btw blev min mobil snodd för andra gången i mitt liv i lördags, jättekul, verkligen.. Alltid jag alltså. Men det är redan glömt, jag är lite fattigare nu men har redan beställt en ny mobil som kommer hem till mig i veckan. Den är vit och snygg, så jag får överleva. Nu blire att skaffa dropbox så inga mer minnen och bilder försvinner.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0