Att vara bitter är inte okej.

"Vet ni vad som är så viktigt. Att ta varje moment för vad den är och embrace it.

Göra det bästa av situationen. Hur sugig den än är. Försöka att vända på det. Att förändra situationer som är jobbiga. Tänka positivt hur mörkt det än är.

För att vara ledsen är okej. Att vara arg är okej. Att vara deppig är okej. Men att vara bitter är inte okej. I mina ögon är det värsta en människa kan vara är bitter. En människa som bara ser allting på ett negativt sätt. Som hittar något att klaga på i alla situationer."
 
Dasha och Michaelas podcasts räddar mina ensamma förbereda-mig-inför-en-massa-jävla-timmars-kvälls-jobb-eftermiddagar! Woopwoop, men sen blire att träffa Anna på ett glas. Underbart.
 
Och mina vänner, NU ÄR DET SOMMAR. It is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0