Jag kastar stenar i mitt glashus, jag kastar pil i min kuvös

Vad otroligt längesen jag skrev.
Just nu ligger jag i sängen efter en jäkligt värd och välförtjänt vilodag med lyxfrukost.

Igår var det ståhej för min del, med en av mina allra finaste vänner Anna, Terese och Cissi. Förade på Alströmmergatan, åkte taxi fyra gånger, klistrade på ögofransar och var jättetjejiga inne på krogtoan, intog Laroy och fick flashbacks från förra våren, dansade vilt precis bredvid högtalaren utan att få ont i öronen till Thrift Shop, frös och myspratade utanför Langolo, taggade att det snart är sommar och var allmänt happyface. Man behöver verkligen sånna där tjejkvällar.

Men det är en brud som saknas i mitt liv, och det kommer alltid att göra ont i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0