Januari är kul har jag hört....

Ett tag sen jag skrev nu.
 
Det jag gör just nu är letar runt på hemsidor efter begagnad kurslitteratur till pedagogik-skiten (som kanske inte alls blir så tråkig after all), skriver in kompisträffar, födelsedagsfiranden och avskedsmiddagar i kalendern, handlar träningskläder, jeans samt massa onödigt skit och oroar mig över läkartider.
 
Jag bara planerar och planerar alltså, någon slags "komma-igång-period" just nu känns det som. Fikade dock med Noelle idag, vi pratade länge på ett tyst café med utsikt över hela stan om relationer. Det är så roligt när man berättar om bråk man haft med sin partner, för alla är ungefär likadana. Alla är vi lika på något sätt, märkligt.
 
Inatt satsar jag på mycket sömn eftersom jag är ledig och sen ska jag förhoppningsvis träna med Kristoffer imorgon. Efter mycket stress och sjukdomar har jag äntligen kommit på rätt spår I think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0