Jag lovar, vi klarar att segra tillsammans.

Känns inte ens som jag går i skolan den här kursen, så jag lever och har kul så att säga. Förutom att det antingen är 20 minus eller 3+ ute, och inget av dem är speciellt nice. 
 
Jag har sysselsatt mig med att kolla igenom hela Paradise Hotel 2010 med min baby på en veckan, så himla awesome koncept på serie. Gissa vem som kommer in i mitt klassrum i måndags, och ska gå samma program som mig, om inte Alexandra som var med?! COOLT. Förutom det har jag den senaste veckan fikat på Wayne's med Frida och catchat up, ätit tacos och degat i soffan en hel fredagskväll med Anna och Josefin, dragit på hemmafest med Noelle och Natalia där det var öppen bar och vi kunde få i princip vilken dricka vi ville, snackat ålder ihopkrypen på en balkong med tjejer jag aldrig träffat samt ätit grova mängder frukt och vitaminer.
 
Ikväll jobbade jag på min lilla restaurang och fick 2 timlöner i dricks, soft är vad jag kallar det. Nu blir det nybäddad säng och viaplay. Förutom förkylning, lite mycket läxläsning och väderångest mår jag PRIMA. Fick massa komplimanger för att jag är duktig, söt och vacker idag, och det är fest på fest på fest kommande helgerna. Love life. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0