I know that you're coming home to me.

Tjoho! Igårkväll vart det tjejsnack på N'see med Josefin och Madde, innan dess hade jag och J lagat supergod tacos med hemmagjord guacamole, fullkornsbröd och spenatsallad. Stört gott. Kvällen slutade med Krille och hans vänner på Theodoras, lagom och väldigt trevligt.
 
Juste, min nyårsafton var awesome. Mest awesome innan tolvslaget faktiskt, med all god mat och dryck + trevligt middagsällskap. Vid tolvslaget stod jag med 30 killar i en korsning någonstans i Hässelby, poppade skumpa, skrek och kollade på raketerna. Standard och riktigt roligt. Sen begav vi oss hem till en grabb där det bjöds på hundgos, rom&cola, röda juice drinkar och konstiga lekar ute i snön som jag dessvärre inte minns speciellt mycket av.
 
NU: BIO - Berättelsen om PI, med min finaste bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0