ON AND ON

JULEN ÄR HÄR! Ljusslingor i rummet och skinkan i ugnen, senare idag är det dags för tredje (!!!) julbordet för i år - hemma hos fina morbror! 
 
Sen sist jag skrev har jag hunnit med barrunda med finaste tjejerna som slutade i galen dans på Spitfire, återsett Cassandra under en kväll som bestod av återblickar, kramar, pussar, tårar, jag ALLT egentligen, jobbat massa på Björngårdskolan & blivit önskad samt rekomenderad av den trevliga personalen där, längtat efter snö, handlat presenter till mig själv för säkert tusen kr, presenter till andra för minst lika mycket och ja it goes on and on. Bankkontot mår kanske inte så jättebra just nu, summan av kardemumman. Inte blir det bättre av att massa hundralappar måste läggas på busskort denna månad.. 
 
Men, nu är det glädjens tid och jag njuter av ledigheten, och att jag inte läst ett ord under denna kurs som ska tentas av den 16 Januari - får se hur det går med det. 
 
Slutet på 2013 ser just nu ut som om det kommer firas in i C's lokal med god mat och dricka i överflöd - men innan nyår tar jag itu med julen, cheers!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0