I could draw a sun, to ease your sorrow

Känner ett sug för att blogga lite igen, vet inte riktigt varför.

Denna helg har jag iallafall spenderat en massa timmar på en båt mellan Stadsgårskajen och Mariehamn, har sittsovit, druckit öl i kareokebaren, hållt hand och lyssnat på podcast i en bil, inte sett vägen framför oss pga snöstormen, blivit vingelsjuka på färjan och knappt kunnat gå för det gungade så mycket, varit överlyckliga för att vara framme i en stuga som höll 25 grader som lägst för att sedan gå över in i lillstugan och värma varandra, somnade så himla gott där. Har lekt med Skott, gått med ficklampa och lyst på den fallande snön. Gud vad jag älskar vintern känner jag bara. 
 
Har fått umgås med hjärtat hela helgen och vet inte vad jag skulle göra utan den underbara mannen i mitt liv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0