no we caaant stooop

har inte bloggat på år och dar. men Barcelona var magiskt. alla ljus på nätterna, alla vodkakvällar på balkongen, alla jäkla karaokeförningar som var roligare än själva utgången. ett riktigt härligt gäng var vi som varje kväll hoppade in i två taxibilar och tog oss någonstans vi inte riktigt visste vart det var. underbar vecka kort och gott.

sen kramade och luktade jag på min man i massa timmar, och tog en båt ut i skärgården med två bästisar. har också dött en massa av värsta jäkla influensan jag någonsin haft. men det var väl det.

nu blir det höst och plugg men jag är redo för mycket kul händer, och ingenting kan kännas kallt och mörkt när jag har honom att krypa upp intill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0