Det var just här jag stod för några år sen, trevandes vid kanten, slogs jag av tanken att för dig berätta allt, för att se vad jag ser. Jag orkar inte ljuga mer.

Sitter i skolan och flummar i Audacity. Klipper ljud hit och dit. Media media media, rörigt värre. Världens längsta skoldag också. Men snart är veckan slut och jag får ha roligt igen! Igår fick jag och Emma en massagelektion av en medicinsk massage terapeut, inte helt fel att bli gosa runt med olja, klassisk musik och levande ljus sådär en måndagskväll. Lärde mig ett och annat om muskler, bland annat stressmuskeln i halsen. Annorlunda och rolig upplevelse. Idag kommer jag troligtvis decka i sängen tidigt, 10 timmars skola är inte nådigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0