I'll be your best friend and youll be my valentine.

Vi sitter på en balkong i Hässelby, regnet gör mina byxor genomblöta. Jag råkar nämna den där låten jag älskar så mycket, som har gett mig rysningar så många gånger, och vad han säger då kommer jag aldrig att glömma. Hans ansikte i tvljuset, hur hans bröstkorg känns mot min kind och framförallt hur han förstår mig, det kommer jag heller aldrig att glömma. Han vet vad jag menar, varje jävla gång. Magiskt. Mitt minne är dåligt, men vissa saker stannar kvar.

Annars är skolan ett skämt just nu, så mycket plugg att jag kvävs. Plus att jag jobbade två dagar denna vecka. Great liksom.. Studiebesök på ett mediaföretag hann jag också med idag. Nu myser jag med soppa, mariekex och Grey's. Men en person saknas. Och jag kan inte slappna av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0