life ain't a rehearsal the camera's always rollin'

Snälla vädergudar, ge mig sol imorgon. Jag har lots of stuff to get done, och de går bara att göra i min rosa solstol ute på gården känner jag. Det är inte kul att ligga där under molnig himmel, så snälla ge mig sol.
Igårkväll hade jag filmkväll med tjejerna i klassen, så himla söta. Vi låg vakna och pratade tills klockan 6 på morgonen, därför är jag lite lagom sliten idag. Sliten på ett bra sätt. För nu är det nämligen långhelg, ett litet mini-lov som bara väntar på oss att göra något roligt utav det. Vill typ hänga med folk. Bara hänga. Låter lockande.
Fast just precis nu låter sängen ännu mer lockande, tror inte jag skulle låta mig bli utsläpad ikväll för allt i världen. Imorgon är jag tillbaka med nya krafter. Ska bara fortsätta mitt godnatt-snack med min flickvän Cassie först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0