Feelin’ like 2 am, summer night

Fakta 1: jag har vänt på dygnet, mitt i veckan. Men det gör ingenting för jag har sovmorgon/är ledig nästan varje dag, I love life.
Fakta 2:
när jag har tråkigt tittar jag igenom mina facebook bilder. Jag ser ut att ha haft roligt de senaste åren.
Fakta 3: jag var ute på kvällsprommis idag, och jag fick då hopp för framtiden. Riktigt jävla hopp. Sommaren kommer bli så bäst, jag bara känner det på mig.
Fakta 4:
jag är helt galet besatt av Kid Cudi's låt "Pursuit of happiness". Sjunger på den konstant.
Fakta 5: det är möjligt för en människa att komma över allt. Även det man minst tror. Det går liksom, hur sjukt det än är så blir det en del av det förflutna. Det gör knappt ont längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0