I wasn't looking for this, but now you're in my way

Längesen jag skrev nu. Men jag lyckades faktiskt bra med att få den här sista Juni-veckan till en riktigt standard sommar-vecka. Jag har suttit på uteserveringar och druckit rosé med finaste vännerna där dom spelade bästa musiken jag någonsin hört på ett uteställe, jag har kaos-chattat med folk på facebook, jag har varit så rastlös på grund utav regnet utanför fönstret att jag bokstavligen talat hoppat runt i lägenheten och skriksjungigt på la la love. Jag har ätit massa god mat och blivit tipsad om massa fina låtar från människor, grillat i hederliga rålis med apgod cider, stekt på fredhällsbadet med bästis-jossie, gosat med solvarma katter då jag varit utvilad som aldrig förr. Jag har blivit bjuden på min favorit: kyckling hemma hos Noelle, fått VS-underkläder och grillat i en vattenpöl på gården. Det enda jag inte har gjort är typ att bada. Svensk sommar när den är som bäst - tillbringad med härligt folk som inte heller har något liv för tillfället. 
 
Hej första Juli - du ska bli den bästa månaden. Jag ser fram emot att få spendera tid med dig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0