How many times do they have to tell you that it's perfectly fine for you to dance around naked when you're all by yourself?

Det blåser upp till storm ute. Det märker jag för att jag stter vid mitt vidöppna fönster för att ta in det sista av "sommaren" (den femte september, I wish). Åt nyss stuvade makaroner och köttbullar, standard. Annars hade jag vanlig skoldag idag, sen lite nödvändig shoppning och hem för att slänga mig i soffan och ta ett fotbad. Inte helt fel med sånna här chilliga dagar. Längtar inte till vintern alls.

Juste, har ju glömt att berätta vad jag gjorde i lördags. Jag träffade upp baby vid middagstid för att köpa mat på daglivs, men i sista sekunden ändrade vi planerna till att köpa pizza istället. Då ringde vi upp Anckers och Tobbe och tvingade dom att joina oss. Senare drog vi iväg till Baylando och hyrde två skräckfilmer, lite annorlunda kväll mot för hur helgerna brukar se ut, men alla kände sig lite hängiga så det var verkligen bäst så.



snygg

Kommentarer
Postat av: Mira

jobbar som arbetsledare på mcdonalds. slitigt som fan men väldigt lärorikt faktiskt :)

2011-09-05 @ 22:43:04
URL: http://thepainandthepleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0