you must be a football coach the way you got me playin the field

Igår såg jag på The OC från det att jag vaknade tills klockan 6, jag fällde en tår när Seth ljög och sa att han inte älskade Summer längre och jag rös av välbehag över hur förbannat snygg Volchock är. Sen drog jag på Step och senare ägnade jag kvällen åt att äta pasta och lyssna på musik med Elliot. Med ett duggregn som föll utanför fönstret duschade vi tills badrummet fylldes av ånga och tills vi båda slocknade i sängen. Han är det absolut bästa jag har.

Idag köpte jag världens finaste klänning på Topshop och sen hängde jag med Frida i stan. Jag hann också med en långmiddag på restaurang med pappa och Emma och nu är det film med Channing Tatum som står på schemat. Lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0