AND I WANTED MORE THAN I COULD STEAL

Jag måste bara säga en sak, jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjort den här morgonen. Övertrötthet och roligt folk är en fin kombination. Jag vaknade upp hemma hos Raffe efter en förträfflig kväll som innehöll asgoda grillade hamburgare, snack om både förhållanden och det ena och det andra. Idag gick jag runt i Spånga (efter att ha ätit hamburgare ännu en gång, mums) med Elliot och Gustav, det var som sagt det roligaste på länge. Vi irrade runt, in på Lidl och köpte 4 kronors cola och chokladpudding och sen vidare, ramlandes in på pendeln. Herregud vilken morgon. Nu äter jag köttfärssås med min söta mamma efter att ha sovit en välbehövlig timme, livet alltså, ibland kan jag inte låta bli att älska det i all sin enkelhet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0