Vi är en natt med en tyst minut, en punkt på din hals jag aldrig kysst

Idag har jag hängt runt på stan, först med Frida och sen med Anckers och pojkarna. Uppdraget var att hitta kläder åt Anckers eftersom han skulle göra sin varannan-årliga shoppingrunda och vi fick äran att vara smakråd. Efter mycket om och men och treåringsfasoner (jag vill gå hem usch vad jobbigt allting är jag har ont i benen) och många flaskor cola senare så hittade vi en massa kläder som passade, så mission completed. Har inga bilder tyvärr, men ska önska mig en kamera i födelsedagspresent, så i September kanske ni får se lite bilder.

Nu ska jag duscha och sova, för imorgon ska jag fånga lite sol hade jag tänkt, åka in till stan för att hämta min saknade mobil och senare på kvällen är det planerat parkhäng med alla som vill komma. Standard.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0