Jag vill att du älskar mig, men jag vill att du lämnar mig med.

Nu är helgen planerad, äntligen någonting att se fram emot. Lördagen ska spenderas med flickorna, en helkväll med dom var år och dar sen. Det kan nog få mig på bättre tankar.

Annars har inte mycket alls har hänt idag, sov ut tills klockan var 11 på förmiddagen, vaknade till och med innan klockan ringde. Skönt det där. Var i skolan i tre timmar, drog hem, ramlade nästan hundra gånger i all slask som bildats ute på gatorna i dessa 4 plusgrader. Rena rama våren, eller nästan iallafall. Imorgon kommer tydligen kylan tillbaka, score. Nu på kvällen kollade jag på The Ghost Writer, så dålig film alltså. Fattar inte vad folk ser som är bra i den. Men lite godis till det gjorde mig lycklig. Jag får nöja mig med den sortens lycka just idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0