I wouldn't trade you for the world.

Den här fredagen slutade med att jag tog på mig min allra tjockaste dunjacka och vi släpade oss till Hemmakväll i stockholms 13 minusgrader. Vi hyrde två filmer och köpte extremt mycket godis för att sen gå hem och tjocka oss + halvsova i soffan och skratta åt random saker. Sånt är ju också väldigt fint.

 


bilder feb 2010.

Emma! Nu är du ännu ett år äldre, hela 14 år. Ännu en vår, sommar, höst och vinter rikare. Tiden går så himla snabbt. Du är världens finaste person och bästa lillasyster, glöm aldrig det. Du kommer göra misstag de närmsta åren, men du kommer hela tiden lära dig. Du kommer bli kär och du kommer testa nya grejer, och du kommer framför allt ha så himla kul att du inte vet vart du ska ta vägen. Kom ihåg att du har det bästa framför dig, alltid. Och jag finns alltid här om det är något.
Du kommer lyckas så bra i livet, jag känner det på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0