NU ÄR DET LIKA LÅNGT TILL STJÄRNORNA SOM STJÄRNORNA TILL DIG

Vaknade på världens bästa sätt idag, nämligen av ett sms där min fina fina kusin Julia bjöd med mig på Håkan Hellström konserten ikväll! Jag dog av lycka, har taggat hela dagen i det bästa vädret Stockholm sett i år än så länge. Satt i kungsan och solade med Natalia.
Håkan kunde inte valt en finare dag att ha konsert på under aprilhimlen. Jag är så otroligt taggad och lycklig, sitter och hoppar och skriker för mig själv. Det här är för mycket lycka på en gång, jag bryter ihop. 20 grader (typ) ute och Håkan ikväll. Dör. Fullständigt.

Ikväll skriker jag mig hes till den mannen som skriver bäst musik i hela världen, svårslaget alltså!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0