hon är det här partyts ljus.

Dansar runt för mig själv till Håkan Hellström, han är lika bra som han alltid varit. Favoritlåten tror jag bestämt, underbar är vad den är.

Igår var en rolig kväll, träffade nästan alla mina vänner på några timmar och visst kan det inte bli annat än fint då. Vi dansade på stolarna och hade deeptalk i badkaret, så som det lätt blir.

Idag har jag varit med Natalia och Elliot hela dagen, så himla skönt att inte göra någonting, låg och kollade på A Lot Like Love och skrattade tills 3 då vi tog tag i oss själva, svepte lite Red Bull och drog iväg och åt kebab. Alltid najs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tuffing bild alltså

2010-10-31 @ 19:18:51
Postat av: Natalia

myspys varee <3

2010-11-01 @ 12:42:22
URL: http://www.nataliiagiraldo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0