friendship

Jag kom på hur mycket mitt liv har förändrats på ett år. Först och främst på kompisfronten. För ganska exakt ett år sedan lärde jag känna massa underbara människor som verkligen har förgyllt mitt liv. Nu känns dom så självklara, det är dom jag smsar när jag vill göra något, det är dom jag träffar på helgerna. Och många av mina bästa kvällar har varit med just dom personerna. All dans, alla skratt och galenskaper. Och även om en av dom inte finns kvar i sverige just nu vet jag att det kommer tillbaka. För när man känner sådan vänskap så försvinner det inte så lätt, även om ett år eller två går utan att man träffas. Vänskapen är för stark för det.

Kommentarer
Postat av: frida sjöholm

älskling! jag saknar dig så mycket. Innan jag lärde känna dig och alla andra jag lärt känna sen jag började gymnasiet så hade jag ingen aning om hur fint vänskap kan vara. jag längtar tills jag är tillbaka så vi kan skapa ännu fler minnen än de vi redan har. jag älskar dig gumman <3

2010-10-19 @ 04:43:08
URL: http://sjoholms.blogg.se/
Postat av: bella

sötnos. finns alltid här för dig. <3

2010-10-20 @ 16:09:34
URL: http://forlovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0