Du kan så vackert sätta ord till alltihop när vi är två

Det här skulle skrivits igår, eftersom jag försöker införa att skriva om saker jag tycker om varje söndag.

  • att inte ha några läxor och ligga framför teven hela dagen
  • spagetti med parmesan, smör och ketchup
  • när kompisar ringer en "bara för att säga hej"
  • diskutera allt som hände igår och fnissa med en tjejkompis
  • mitt gula nagellack
  • att det snart är november och oskar linnros på berns
  • brieost, så gott
  • Idol-Geirs version av denhär låten

Kommentarer
Postat av: hannah

hej du kan söka på sommar i p1 på google så kommer du nog rätt! Sen är det bara att ladda ner, eller lyssna direkt på sidan.

2010-10-19 @ 16:42:12
URL: http://justkids.blogg.se/
Postat av: Frida sjöholm

haha jag vet men det var bara i helgen för att jag har varit lite sjuk och så. sen har jag inget internet i skolan. men jag är här baby. jag lovar :)

2010-10-20 @ 11:50:28
URL: http://sjoholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0