och du får ingen tår, ingenting

Idag gick jag frivilligt hem tidigt för att ha myskväll med bara mig själv. Kände att jag behöver vara ensam ett tag, tänka, inte alltid ha någon där bredvid. Inte för mycket av det goda liksom, då är det inget bra kvar med det tillslut. Jag vet att jag klarar att sova ensam, att det är ganska skönt ibland, jag kan inte vänja mig med att han ska vara med mig varje sekund.

Dagarna flyter ihop allt för mycket just nu. Längtar galet tills vi flyger härifrån, iväg från den här staden och människorna i några dagar. Lämnar alla tankar här.

Så, iallafall, nu sitter jag här med min cola och hade tänkt kolla älsklings OTH. Men, dom här himlans bloggarna stoppar mig som vanligt. Fast, jag har ju hela natten på mig. Älskade älskade sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0