you will never bore me.

det finns så mycket bra med att vara i ett förhållande, det förhållandet som jag har just nu. vi kan sitta tysta bredvid varandra i soffan utan att det känns konstigt på något sätt, jag kan krypa upp hos honom när jag vill och han ifrågasätter ingenting. vi kan ligga på golvet och brottas och kittlas och skratta så mycket så att vi inte får luft. och om man kan göra det efter nästan två år av tvåsamhet, ja då tror jag att man aldrig tröttnar på varandras närvaro. det finns inte måga tillfällen då jag känner att jag hellre är själv än med honom, för det spelar ingen roll, jag är lika mycket mig själv hur som helst. det är bara dubbelt så roligt när han är med, ha någon att berätta alla småsaker för, berätta saker jag kommit på under dagen, hur bra jag lyckades på provet eller vilken konstig kille jag såg på tunnelbanan.

everytime I see something beautiful I wish you could see it with me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0