Genius right through.

Ikväll har jag varit på middag och julklappsbytning hemma hos min fina vän Cassandra. Vi åt saffrans risotto, kyckling med mozarella och bacon och till efterätt blev det rockyroad godis, chokladtryffel och knäck. Sen lite Jul med Jamie Oliver och såklart Ernst på det. Så underbart gott var allt vi åt och precis vad jag behövde efter att varit i skolan från 8:30 till 16:30. Men, nu är nog allt klart. Ja, det får vara det.

Jag ska på julpyssel i skolan imorgon, sen chilla & julklappshandla i två dagar och vips så är det julafton.
Dagens sötaste citat av Natalia föressten, när vi sa hejdå vid tunnelbanan: "Nu vill jag inte ha jullov längre för då kommer inte vi träffas varje dag." Hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0