Life is short. Eat dessert first.

Låtar som..
har gjort mig glad: Alphabet - Fascination
har gjort mig ledsen: Lars Winnerbäck - Timglas
jag vill dansa till: Black eyed peas - I gotta feeling
jag vill dansa ännu mer till: Black Kids - I'm not gonna teach your boyfriend how to dance with you
lugnar ner mig: Johnossi - Summerbreeze
jag lyssnar på för att bli pepp: The Cure - Just like heaven
påminner om kärlek: Montt Mardié - Gloria
påminner om gamla tider: Jonas Brothers - Lovebug
påminner om ångest: Kent - Kräm (så nära får ingen gå)
jag lyssnar väldigt mycket på just nu: Jason Derulo - Watcha say?
är väldigt, väldigt bra: Lykke Li - Dance, Dance, Dance
lyssnas på i ilska: Atreyu - Blow
påminner om sommardagar: Parken - Låt mig få följa dig ner
påminner om våren: Håkan Hellström - Försent för edelweiss
påminner om en bra film: Spoon - The way we get by
påminner om staden jag tycker om: Chester See - God damn you're beautiful
jag lyssnade på när jag var 13: Eminem - Mockingbird
jag lyssnade på när jag var 15: Empire of the sun - We are the people
jag lyssnar på just precis nu: Lady Gaga - Bad Romance

Kommentarer
Postat av: cornelia

taack så mycket hörru! :)

2009-11-17 @ 07:20:40
URL: http://somekindofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0