vad du än gör med mig nu, så får du mig ändå.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Varit så otroligt kär.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg dem.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej. Men en människa jag träffat då och då dog.
5. Vilka länder besökte du? Tyskland
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Utlandsresa till varmt ställe
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Jag vet inte datumen, men det är många dagar. Sommardagarna med elliot, avslutningskvällen, popaganda.
8. Vad var din största framgång? Träffade elliot som betyder mest för mig. Kom också in på ett gymnasium jag trivs på.
9. Största misstaget? Det vet jag inte.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, nu på hösten har jag varit lite sjuk hela tiden känns det som.
11. Bästa köpet? Mina höstskor
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och nöjen.
13. Gjorde någon dig riktigt glad? Ja, många.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Slightly Stoopid - Wisemen, Lykke Li - Tonight.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Iår var det väldigt "antingen eller". Superglad eller jätteledsen.
16. Vad önskar du att du hade gjort mer? Uppskattat sommaren.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bråkat om småsaker med människor jag älskar.
18. Hur tillbringar du julen? Hos farmor, sen ut på landet.
19. Blev du kär i år? Ja ja ja ja. Herregud vad kär jag blev.
20. Favoritprogram på TV? Ensam mamma söker. Haha, sorgligt men sant.
21. Bästa boken du läste i år? Har inte läst så många, tråkigt nog. Ska vara mainstream och säga gossip girl.
22. Största musikaliska upptäckten? Kent kanske.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Träffade nya, fina vänner. Och de gamla såklart.
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte ihåg.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Firade med familjen och hade sen tjejmiddag. Roligt!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Längre sommar, fler festivaler.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mycket koftor och bara leggins. Inga jeans, som alltid.
29. Vad fick dig att må bra? Elliot.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Älskade Heath Ledger i Brokeback Mountain.
31. Vem saknade du? Människor som var bortresta eller bara långt borta.
32. De bästa nya människorna du träffade? Nya klasskompisar och "Spånga gänget"!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem dog? :O :(

2009-12-19 @ 22:06:36
Postat av: linn

hm, mina kusiners farmor. alltså var vi inte riktigt släkt men hon var ändå liksom alltid där.

2009-12-20 @ 13:32:21
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0