tiger

Det finaste med lov är att alla dagar känns som helg. En ända lång helg helt enkelt, och det måste vara bland det bästa som finns. Det är sjukt mysigt att man kan gå ut varje kväll och ha roligt, behöver liksom inte oroa sig för att få för lite sömn och det är inga läxor som står i vägen. Great, skulle jag säga. Så det är precis vad jag ska göra ikväll, dra mig iväg ut i den iskalla decembernatten.

Och jag skiter i sommarn, för man lever nu och det är alldeles underbart fint med all den vita gnistrande snön. Även om jag var rädd som fan för att få en istapp i huvet idag när jag gick gatan fram.
Men det är något fint i alla årstider, och det kommer en ny sommar. Den kommer bli väldigt bra har jag en känsla av, alltså är den värt att vänta på.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

sv: TACK :)

2009-12-21 @ 17:46:59
URL: http://LinneaLind.devote.se
Postat av: Sanne

sv: tack så mycket! gillar din blogg med :)

2009-12-21 @ 18:34:54
URL: http://sannemariaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0