och du undrar vem som kysser henne nu, ja du undrar vem, vem om inte du

Han som kan sätta ord på alla känslor, han som skriver så vackert så jag får rysningar av varje ord. En av de finaste människorna, artisterna någonsin. Jag vet inte hur många gånger jag gråtit till hans låtar, eller hur många gånger han räddat mig när jag mått dåligt. Det finns ingen som honom, som skriver musik man kan dansa tills man blir helt trött till och musik som man kan gå söder av, på ett fint sätt. Han släpper nytt album om ett år. Och jag räknar redan dagarna.


tryck på bilden för artikeln om nya albumet

Kommentarer
Postat av: tess

all kärlek till håkan

2009-12-07 @ 22:33:27
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0