stay awake through summer like we own the heat

Denna helg har varit MAGNIFIK!
Fredagen började med kaffe i solen med bästa Anna som följdes av en lång tapas-middag med Cassie and friends på Kungsholmen, varm proppfull lokal och tjejsnack, men efter två glas vin köpte jag med mig lösviktsgodis och åkte hem och sov.
 
Lördagen bestod av träning, bullfika för att mami fyller år imorgon och till sist ett stort firande hemma hos Anna som fyllt 21! Vi drack drinkar och rosé, lekte pek-leken och sjöng spice girls tills vi tog en taxi in till Solidaritet (sjungandet och drickandet fortsatte även i taxin) där vi hängde någon timme. Sen sa jag hejdå till tjejerna och mötte upp Krille och Cassie, vi spenderade lördagsnattens sista timmar inne på Soft.

Åkte hem med min älskade och det blev en nattkebab! MUMMA! Fick vakna med den bästa bästa bästa.
Idag har jag bara ätit soppor av olika slag, och tagit det GALET lugnt. Sett Bachelor finalen också, vilket var lite av dagens happening.
Är inte redo för ny vecka, även om jag är ledig imorgon känns det onice med måndag..
Får trösta mig med att det är La Bamba måndag hemma hos baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0