allmänt tjafs

Känner mig så sjukt jävla inspirerad. Till att skapa någonting, vad som helst, förutom det jag måste göra. Har pressen på mig att göra klart ett grupparbete tills på onsdag, och alla inblandande är för tillfället svinsjuka, inklusive jag. Eller, svinsjuk är jag inte, men kan inte sova om nätterna pga hostan. Anyways, imorgon måste jag kötta apmycket med det arbetet, PUNKT SLUT. Eller föressten, NU måste jag kötta. Varför göra imorgon när man kan göra idag?
 
Idag var på med mami och handlade presenter till min fina pojkvän som vi ska på middag till imorgon. Det blev massa grejer han förhoppningsvis kommer gilla. Sen hann jag med apoteket och banken också, nödvändigt men tråkigt. Nu är sparpengarna insatta osv, nu är det bara börja spara ordentligt till sommarnöjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0