Jag önskar dig allt vackert, för du är det bästa som jag vet.

Idag var Thåström på jobbet och drack öl. Lite småkul. Kände inte igen snubben men fick det berättat för mig. Igår var det söndag och jag var på släktpartaj, moster fyllde 50. Roligt var det med massa tal av olika slag, champagne och så fick jag ju presentera en speciell person också. En person jag fått spendera massa nätter med på senaste tiden, är så lyckligt lottad. Vi har gått runt i blåst och regn som varit så kallt att vi inte kunnat prata, vi har kollat solsidan, suttit i källaren, varit extremt-larvigt trötta och bara hängt.
 
Annars är det sista dagarna för min första universitets-kurs denna vecka. Love it, även om nästa börjar direkt
på måndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0